پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت:مسئولین منشور مدیریتی حضرت امیر المومنین علی علیه السلام را مطالعه وبه آن عمل کنند .به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح در جمع مسئولین شهرستان دشتی با تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت امیر المومنین علی (ع) اظهار داشت:امیدواریم بتوانیم بهره کافی و وافی از این ماه پر خیر وبرکت به ویژه شهدای قدر ببریم.وی افزود:لطف خدا در این ماه زیاد است اگر ما شب زنده داری وقرآن مجید تلاوت می کنیم برای خودمان است و خدواند نیازی به شب زنده داری وتلاوت قرآن ما ندارد .
کد خبر: ۴۰۷۷
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳

فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت:مسئولین منشور مدیریتی حضرت امیر المومنین علی علیه السلام را مطالعه وبه آن عمل کنند .

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح در جمع مسئولین شهرستان دشتی با تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت امیر المومنین علی (ع) اظهار داشت:امیدواریم بتوانیم بهره کافی و وافی از این ماه پر خیر وبرکت به ویژه شهدای قدر ببریم.

وی افزود:لطف خدا در این ماه زیاد است اگر ما شب زنده داری وقرآن مجید تلاوت می کنیم برای خودمان است و خدواند نیازی به شب زنده داری وتلاوت قرآن ما ندارد .

مصلح با اشاره به اینکه هدف از بشر این بوده که رشد وارتقا یابد و خود را به خدا نزدیکتر رساند گفت:خدا به ما فطرت داده اگر ما این فطرت ها را زیر پا نگذاریم می تواند کمک بزرگی برای هدایت ما به سوی خدا باشد.

وی ادامه داد:خدا ابزار عقل در اختیار ما قرا ر داده که می تواند در رسیدن به خدا به ما  کمک کند و خدا در جهت ارتقا و رشد انسان که به جایی برسد که به غیر او کسی را نبیند پیغمبرانی مبعوث کرده برای هدایت انسان که اگر ما از آنها الگو بگیریم بهترین درس می تواند باشد.

مصلح خاطر نشان کرد: مسئولین زندگی نامه حضرت  امیرالمومنین علی (ع) را مطالعه کنند که بهترین درسها و سرمشق ها از آن می توان گرفت و در زندگی اجتماعی از آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد:در این ماه فرصت ارزشمند نصیب ما شده و زمین روحانیت و معنویت برای ما حاصل خیز است که ره صد ساله را یک شبه طی نمایم که بسیار ارزشمند است.

امام جمعه خورموج اضافه کرد:وجود امیرالمومنین برای ما بهترین الگو است در نظام علوی ودینی پذیرش مسئولیت بار سنگین می باشد گه اگر در این مسئولیت تلاش برای مردم باشد ارزشمند و یکی از توفیقات خداوند در خدمت به مومنین است.

حجت الاسلام مصلح بیان کرد:بهترین سرمشق برای مسئولین منشور مدیریت امیر المومنین علی علیه السلام است که باید همه آن را مطالعه کنند و به گونهای به آن عمل کنند که به تعبیر حضرت علی (ع) با مردم طوری نشست و برخاست کنید که در زمان حیات وقتی اسم شما به میان می آید بر شما درود بفرستند واگر با این سیره از دنیا بروید برای شما اشک ماتم بریزند.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر