پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۸۶۶
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: سه بازارچه ویژه بانوان در راستای حمایت از مشاغل و تولیدات بانوان در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، فاطمه دهقانی در نشست با بانوان کارآفرین گناوه با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه  گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به اشتغال و خودکفایی بانوان در راستای خودکفایی و بهره‌برداری از توانایی‌های این قشر تاثیرگذار جامعه دارد .

وی افزود : با توجه به این که بانوان نیمی از جمعیت جامعه را به خود اختصاص می‌دهند و موضوع معیشت و شغل و اقتصاد دغدغه همه آنها و خانواده‌های آنهاست در سفرهای استانی استاندار بخشی به عنوان دیدار با کارآفرینان و بانوان شهرستان اختصاص یافته است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تصریح کرد: چرخ اقتصادی جامعه به راحتی نخواهد چرخید مگر آنکه  همه اقشار جامعه هم بانوان و هم آقایان در کنار هم و باهم در این امر  مشارکت داشته باشند.

دهقانی گفت: حضور کارآفرینان و بخش خصوصی در عرصه اقتصادی می‌تواند برای رشد و توسعه بخش‌های مختلف جامعه کمک‌کننده باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: دولت تدبیر و امید نگاه و برنامه ویژه‌ای در راستای اقتصاد مقاومتی به بحث اشتغال به خصوص اشتغال بانوان دارد و انواع تسهیلات  و بسته‌های حمایتی  را به استان‌ها ابلاغ کرده که  استان بوشهر هم در بحث تسهیلات ابلاغ شده وضعیت خوبی دارد.

وی تصریح کرد: تفاهم نامه‌ای بین صندوق  قرض‌الحسنه مهر ایران و معاونت زنان ریاست جمهوری  در جهت اعطای تسهیلات به زنان بدسرپرست، بی‌سرپرست در حال اجرا است که  در استان بوشهر دفتر بانوان استانداری کار آن را انجام می‌دهد و بانوان می‌توانند از طریق فرمانداری جهت دریافت این تسهیلات به دفتر امور بانوان استانداری معرفی شوند.

دهقانی گفت : به زودی سه بازارچه ویژه بانوان نیز در استان بوشهر در راستای حمایت از مشاغل و تولیدات بانوان راه‌ا ‌ندازی می‌شود که در سه شهرستان مختلف استان بوشهر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر