پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۰۱۳
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۸

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: علی رغم اینکه خدمات مطلوبی در بیمارستان زینبیه خورموج صورت گرفته ولی در زمینه پزشکان متخصص بویژه در زمینه چشم پزشکی با مشکلاتی مواجه است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالله نادری عصر سه‌شنبه در افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهید الیاس احمدی اظهار داشت: در زمینه زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان دشتی کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان باید با برنامه ریزی لازم بتواند در زمینه اطلاع رسانی و آموزش مردم اقدامات مطلوبی انجام دهد.

نادری بیان کرد: به حمد الله در چند سال اخیر با تزریق به موقع اعتبارات تحول خوبی در بیمارستان زینبیه خورموج شاهد هستیم ولی در زمینه پزشکان متخصص بویژه در زمینه چشم پزشکی با مشکلاتی مواجه است که امیدواریم هر چه زودتر این مشکل نیز مرتفع گردد.

وی با بیان اینکه مردم قدردان خدمات صورت گرفته هستند، گفت: مسئولیت ما در قبال مردم بسیار سنگین است و در راستای رضایت مندی آنها نباید از هیچ تلاشی دریغ ورزید.

نادری تصریح کرد: در دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۳ پروژه نیز با اعتبار ۹۷ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر