پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۱۷۲
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۶

فکرشهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری: تولیدکنندگان داخلی باید با افزایش کیفیت محصولات خود اعتماد مردم به خرید کالا‌ها افزایش دهند و زمینه رقابت با کالا‌های مشابه خارجی را فراهم کنند.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری در دیدار با استاندار، معاونان و مدیران کل ستادی استانداری بوشهر افزود: هیچ تبلیغی بالاتر و اثرگذارتر از ارائه با کیفیت محصول و کالا نیست و صنعت‌گران و تولیدکنندگان باید با افزایش کیفیت، زمینه رونق اقتصادی و مصرف کالای ایرانی را بیش از پیش فراهم کنند.

وی با تبریک سال نو، خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و اظهار داشت: با خدمت خالصانه و مدبرانه به مردم باید شکرگذار توفیق  و لطف الهی باشیم.

امام جمعه قم با بیان اینکه خدمت به مردم باید خالصانه و با تدبیر باشد، اضافه کرد: کار از روی اخلاص در نتیجه  مشمول عنایت الهی و توفیق  در کارها می‌شود.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری با تأکید بر عملیاتی شدن شعار حمایت از کالای ایرانی گفت: بر اساس ظرفیت‌های مناطق شهری و روستایی استان بوشهر و شناسایی آنها زمینه سرمایه‌گذاری فراهم شود.

وی، استفاده از سرمایه‌های موجود جامعه را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: شهرها و روستاهای استان بوشهر هر کدام دارای ظرفیت‌های مهم اقتصادی و اشتغال‌زایی هستند که باید بر اساس ظرفیت‌های مناطق شهری و روستایی استان بوشهر و شناسایی آنها زمینه سرمایه‌گذاری فراهم شود.

امام جمعه قم، فراهم کردن زمینه اطمینان و اعتماد به سرمایه‌گذاری را مورد تاکید قرار داد و گفت: نباید با بهانه تراشی‌ها، ذهن سرمایه‌گذاران منحرف و آنان را از سرمایه‌گذاری منصرف کنیم.

حسینی بوشهری، به مشکلات و بحران آب در استان بوشهر پرداخت و افزود:متاسفانه سرانه مصرف آب در بخش کشاورزی و آشامیدنی در کشور و استان بوشهر بالا است که باید با تدبیر به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که فعالیت‌های کشاورزی ادامه یابد و از هدر رفت این سرمایه مهم حیاتی جلوگیری شود.

استاندار بوشهر هم با اشاره به شعار سال97 به نام «حمایت از کالای ایرانی» گفت: حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی در اولویت برنامه‌های مسئولان و مردم استان بوشهر قرار دارد.

عبدالکریم گراوند افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال را نصب‌العین خود قرار می‌دهیم و باید حمایت از کالای ایرانی عملیاتی و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی در اولویت برنامه‌های مسئولان و مردم استان بوشهر قرار دارد، اضافه کرد: برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال، حمایت از سرمایه‌گذاران و فراهم کردن تسهیلات لازم برای حضور بیشتر بخش خصوصی در عرصه تولید و اقتصاد مورد توجه و تاکید است.

وی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را از برنامه‌های مهم استان دانست و تأکید کرد: طرح‌های نیمه‌تمام در شهرها و روستاهای استان بوشهر وجود دارد که تکمیل آنها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر