جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
کد خبر: ۴۲۸۹۶
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴

فکرشهر: «چهره من گریم خور است. برای گریم‌های متفاوت در اینترنت سرچ می‌زنم و با شیوه‌های جدید گریم آشنا می‌شوم و با انجام این شیوه‌های جدید به ورزشگاه می‌روم... باید برای خانم‌های دیگر کلاس گریم بگذارم. من تجربیات خوبی دارم و قطعاً این بار آخر نخواهد بود که به ورزشگاه می‌روم.»

به گزارش فکرشهر، روزنامه ایران نوشت: «در لیگ هفدهم دختران بسیاری بودند که به شیوه‌های گوناگون وارد ورزشگاه شدند و بازی تیم‌های محبوبشان را از نزدیک تماشا کردند. آنها به قدری هنرمندانه این کار را انجام می‌دادند که نه تنها مسئولان بازرسی بدنی، بلکه تماشاگران حاضر در ورزشگاه هم نمی‌توانستند تفاوتشان را احساس کنند. در روزی که قرار بود پرسپولیسی‌ها جام قهرمانی را بالای سر ببرند، ورزشگاه آزادی میزبان دو دختر بود که با استمداد از گریم و تغییر چهره‌شان از خانم به آقا، احتمالاً ضربان قلب‌شان تندتر از بقیه افراد حاضر در ورزشگاه می‌زده است. گر چه استرس ابتدایی را از سر گذرانده بودند اما درک هیجان دیدن جشن قهرمانی تیم محبوب آن هم برای نخستین بار کار سختی است؛ اگر تاکنون پا به ورزشگاه نگذاشته باشید! یکی از این دو دختر «زهرا خوشنواز» است. او در بازی‌های گذشته هم وارد ورزشگاه شد و عکس‌های خود را در فضای مجازی منتشر کرد. این هوادار دوآتشه پرسپولیس برای ورود به ورزشگاه و دیدن آخرین بازی فصل تیم محبوبش مقابل سپیدرود رشت، به حدی هنرمندانه گریم شده بود که هویت اصلی‌اش به هیچ وجه قابل تشخیص نبود.

این هوادار خانم در ابتدا خود را آقای خوشنواز معرفی می‌کند و در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «بازی با سپیدرود حساسیت بالایی داشت. در این بازی جام بالای سر می‌رفت و جشن قهرمانی برپا می‌شد، به همین دلیل تصمیم گرفتم  برای دیدن بازی به ورزشگاه بروم. علاوه بر این علی کریمی به‌ عنوان سرمربی سپیدرود در استادیوم حضور داشت، به‌ دلیل علاقه‌ام به کریمی در ورزشگاه حضور یافتم البته حضور هانی نوروزی هم یکی دیگر از دلایل حضورم بود. حضور این افراد انگیزه‌ای شد تا به استادیوم بروم و بازی را از نزدیک ببینم.»

زهرا خوشنواز که در ورود به ورزشگاه هت‌تریک کرده، در خصوص تجربیاتش بیان می‌کند: «یک بار موفق نشدم و نتوانستم وارد ورزشگاه شوم و مأموران مرا شناسایی کردند. اما سه‌ بار با گریم‌های متفاوت به آزادی رفتم و این موضوع باعث شد تا شک نکنند و بتوانم به راحتی وارد ورزشگاه شوم. در میان این سه بار حضورم در ورزشگاه، بازی با سپیدرود برایم جذاب‌تر بود.»

او در پاسخ به این سؤال که چگونه با سه گریم متفاوت وارد ورزشگاه شده است، می‌افزاید: «چهره من گریم خور است. برای گریم‌های متفاوت در اینترنت سرچ می‌زنم و با شیوه‌های جدید گریم آشنا می‌شوم و با انجام این شیوه‌های جدید به ورزشگاه می‌روم.»

عصر جمعه برای بازی دو تیم استقلال و سپاهان هم دو خانم با پوشش مردانه قصد ورود به ورزشگاه نقش جهان اصفهان را داشتند اما پشت در ماندند و قبل از ورود به ورزشگاه دستگیر شدند. خوشنواز در خصوص این موضوع می‌گوید: «آنها بیایند از من یاد بگیرند، باید برای خانم‌های دیگر کلاس گریم بگذارم. من تجربیات خوبی دارم و قطعاً این بار آخر نخواهد بود که به ورزشگاه می‌روم.»

او در پاسخ به این سؤال که آیا از دستگیر شدن نمی‌ترسد، بیان می‌کند: «حضور بانوان در ورزشگاه جرم نیست و این موضوع در قانون تعریف نشده است. ما بانوان با حضور در ورزشگاه جرمی مرتکب نمی شویم. وقتی جرمی مرتکب نشدیم چرا باید بترسیم؟ البته بانوانی را دستگیر کردند و آنها هم تعهد دادند که وارد ورزشگاه نشوند، تا حالا چند بار وارد ورزشگاه شده‌ام و فکر نمی‌کنم در صورتی که شناسایی شوم هم از من تعهد بگیرند (باخنده).»

این هوادار پرسپولیسی در خصوص حمایت برخی چهره‌ها از حضور هواداران بانو در ورزشگاه‌ها می‌افزاید: «وینفرد شفر، سرمربی استقلال و مجتبی جباری از این موضوع حمایت کردند و این نقطه مثبت ماجرا است. البته علاوه بر این دختر شفر هم در اینستاگرامش بارها از حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه‌ها حمایت کرده و این اتفاقات بسیار خوب و امیدوارکننده‌ای است.»

عصر دیروز عکس دیگری منتشر شد و در آن عکس چند دختر دیگر در کنار خوشنواز در استادیوم حضور داشتند و بازی تیم محبوب‌شان را از نزدیک تماشا کردند. او در خصوص این موضوع می گوید: «حدود ۷ دختر دیگر در استادیوم حضور داشتند و آنها از شهرهای مختلف از جمله اهواز و اصفهان به استادیوم آمدند. حقیقتاً این تصمیم جمعی نبود البته آنها پیش از بازی با من هماهنگ کرده بودند که به استادیوم بیایند اما آنها به تنهایی تصمیم گرفتند در استادیوم حضور یابند و این به دلیل علاقه‌شان بود و بس.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر