پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۹۴۹
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با توسعه گردشگری خلیج‌فارس می‌توان گامی بزرگ در رونق‌ تولید و تحقق شعار سال برداشت.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، عبدالکریم گراوند در همایش بین‌المللی خلیج‌فارس در بوشهر با بیان اینکه خلیج‌فارس نماد همبستگی، اتحاد و غرور ملی ایرانیان در سراسر جهان است افزود: رشادت‌های بوشهری‌ها در طول تاریخ سند افتخار ما در پاسداری از خلیج‌فارس است.

وی با اشاره به موقعیت ژئوپولتیک و منابع سرشار این منطقه گفت: دشمنان برای به‌دست آوردن این منابع سرشار خدادادی اقدام به تفرقه‌افکنی در قالب تحریف نام خلیج‌فارس کردند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رویکرد جمهوری اسلامی به امنیت خلیج‌فارس مبتنی به قدرت درون‌زا و حفظ امنیت آن توسط همه کشورهای منطقه است اضافه کرد: تاریخ نشان داده هرگاه ایران مقتدر بوده خلیج‌فارس نیز امن‌تر بوده است.

وی با اشاره به توانمند‌ی‌های خلیج‌فارس در حوزه تولید و اشتغال گفت: یکی از راه‌های تحقق شعار سال رونق گردشگری است که از طریق آن می‌توان گامی بزرگ در زمینه رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار برداشت.

گراوند استان‌بوشهر را از استان‌های پیشرو در توسعه گردشگری در کشور بیان و خاطرنشان کرد: در نوروز امسال بیش از 9 میلیون گردشگر به استان بوشهر سفر کردند که در این زمینه رتبه سوم بیشترین جذب گردشگر را در کشور کسب کردیم.

وی پیشنهاد داد: با توجه به اینکه استان بوشهر بیشترین مرز دریایی را با خلیج‌فارس دارد دبیرخانه دائمی همایش بین‌المللی خلیج‌فارس به بوشهر منتقل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر