پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: گفتنی است پیش از این با دستور مقامات قضایی دو متهم پرونده مضاربه صوری در بوشهر دستگیر شده بودند که 170 میلیاردتومان از شهروندان دریافت کرده، اما اکنون ....
کد خبر: ۴۳۹۲
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۵

فکرشهر: متهم فراری پرونده مضاربه صوری که قریب 17 میلیاردتومان از شهروندان بوشهری کلاهبرداری کرده بود در انزلی به دام افتاد.

به گزارش فکرشهر، یک منبع آگاه با اعلام این مطلب به خلیج فارس افزود: با رصد اقدامات متهم توسط دادستانی بوشهر، وی در عملیاتی پلیسی در مخفیگاهش در انزلی دستگیر شد.

وی افزود: براساس اسناد موجود، این فرد 40 ساله در قالب مضاربه صوری از مردم در بوشهر قریب 17 میلیاردتومان دریافت کرده و متواری شده بود.

به گفته وی، متهم 2 هزار شاکی دارد.

این منبع آگاه افزود: متهم 15 میلیارد از وجوه دریافتی از مردم را صرف خرید ملک در انزلی کرده و مابقی را نیز به طلا تبدیل و در مخفی گاهش نگهداری می کرد.

وی ادامه داد: در زمان دستگیری متهم 2.5 کیلوگرم طلا و 50 میلیون تومان وجه نقد در مخفیگاهش کشف و ضبط شد.

گفتنی است پیش از این با دستور مقامات قضایی دو متهم پرونده مضاربه صوری در بوشهر دستگیر شده بودند که 170 میلیاردتومان از شهروندان دریافت کرده، اما اکنون اموال و موجودی شان تنها یک هشتم این مبالغ می باشد.

براساس اعلام مسئولان قضایی مقرر شده تا نیمه مردادماه مالباختگان پرونده مضاربه صوری با حضور در ورزشگاه کارگران بوشهر نسبت به تکمیل فرم اقدام کرده تا در خصوص جبران خسارت آنها از اموال به دست آمده برنامه ریزی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر