پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: بالارفتن سن ازدواج جوانان از جمله مسایلی است که امروز جامعه را تهدید می کند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازعیدفطر گناوه افزود: پیوند زناشویی ازمعضلات اخلاقی و ناهنجاری های جامعه جلوگیری می کند و خانواده ها باید از بهانه تراشی های بی مورد در زمینه ازدواج فرزندان خود پرهیز کنند.وی اظهار کرد: ترویج ازدواج آسان بهترین راه مصون داشتن دختران و پسران از گناه است به همین دلیل خانواده ها باید در امر ازدواج از سخت گیری و مهریه های سنگین بپرهیزند.
کد خبر: ۴۴۱۲
چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: بالارفتن سن ازدواج جوانان از جمله مسایلی است که امروز جامعه را تهدید می کند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازعیدفطر گناوه افزود: پیوند زناشویی ازمعضلات اخلاقی و ناهنجاری های جامعه جلوگیری می کند و خانواده ها باید از بهانه تراشی های بی مورد در زمینه ازدواج فرزندان خود پرهیز کنند.

وی اظهار کرد: ترویج ازدواج آسان بهترین راه مصون داشتن دختران و پسران از گناه است به همین دلیل خانواده ها باید در امر ازدواج از سخت گیری و مهریه های سنگین بپرهیزند.

امام جمعه گناوه افزود: افزایش آمار طلاق بزرگترین فاجعه جامعه امروز است و بسیاری از این طلاق ها به دلیل اختلاف سلیقه های بی مورد و بهانه تراشی های واهی است.

وی با قدردانی از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور بی بدیل و بی نظیر مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس مرحمی بر زخم های زنان و کودکان غزه بود.

امام جمعه گناوه ه با انتقاد از نصب بنر اموات بیان کرد: بدعت نصب بنر اموات سبب القای روح غم و غصه درجامعه شده و فضای شادی و نشاط شهر را ازبین می برد.

رکنی حسینی خاطرنشان کرد: انس والفت با قرآن و مساجد تنها مخصوص ماه مبارک رمضان نیست و در همه ماهها باید تداوم یابد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر