پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۲۵۷
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۳

فکرشهر: نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: نرخ بلیت پروازهای هواپیمایی در بوشهر بسیار بالا است.

به گزارشفکرشهر از مهر، مهرزاد آسایش صبح شنبه در نشست شورای اسلامی بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر مدت ها است که نسبت به وضعیت نرخ پروازهای بوشهر اعتراض دارند و نیاز است که توجه بیشتری به این موضوع صورت گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف استان بوشهر در زمینه‌های اقتصادی و تجارت و . . . بیان کرد: وضعیت حمل و نقل و مسافرت بوشهر باید به صورت جدی مورد بررسی قرار گیرد و این مهم در نشست‌های تخصصی شورا بررسی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به کاهش پروازهای برخی شرکت‌های هواپیمایی معتبر در بوشهر، ادامه داد: این موضوع باعث افزایش نرخ بلیت ها شده است و انتقاد و گلایه‌مندی مردم را در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه گاها نرخ بلیت بوشهر به تهران از نرخ بلیت تهران به دبی و برخی کشورهای همسایه گران‌تر است، افزود: حضور دیگر ایرلاین‌ها در بوشهر باعث می‌شود که با رقابتی شدن نرخ‌ها شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.

آسایش خواستار تلاش مدیریت ارشد استان و نمایندگان مجلس برای حضور ایرلاین‌های معتبر در استان بوشهر شد و افزود: مردم خواستار حضور شرکت‌های معتبر هواپیمایی در بوشهر و ارائه خدمات پروازی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر