پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار، معاونین شهردار و سه عضو شورای شهر خورموج، دوم مردادماه را مهمان شهردار و شورای شهر برازجان بودند...
کد خبر: ۴۵۴۰۹
چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱

فکرشهر: شهردار، معاونین شهردار و سه عضو شورای شهر خورموج، دوم مردادماه را مهمان شهردار و شورای شهر برازجان بودند.

به گزارش فکرشهر، در این دیدار که با نشست مشترک و بازدید از برخی طرح های عمرانی سطح شهر برازجان همراه بود، شهردار برازجان، ضمن خوشامدگویی به مهمانان، گفت: این گونه جلسات و تعامل و استفاده از تجارب یکدیگر می تواند تاثیر بسزایی در عملکرد مدیران و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم داشته باشد.

محمدحسن محمدی، در ادامه به ارائه گزارش کوتاهی از مجموع 20 پروژه فعال عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهر برازجان پرداخت و خاطر نشان کرد: بی شک این پروژه ها جز با حمایت بیدریغ شورای محترم شهر، تلاش بی وقفه پرسنل و کارگران خدوم شهرداری و همچنین همراهی و حمایت شهروندان گرامی به نتیجه نخواهد رسید.

شهردار خورموج نیز در این نشست، ضمن تشکر از میزبانی شهرداری برازجان، دلیل انتخاب این شهرداری برای بازدید را، موفقیت در ارائه شیوه نوین در طراحی و اجرای پروژه های فرهنگی، عمرانی و خدماتی این شهرداری عنوان کرد. 

احمد شیخیانی همچنین، هدف اصلی این بازدید را استفاده و بهره گیری از تجارب و معلومات شهرداران و معاونین دو شهرداری و اعضای شورا در مدیریت شهری عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری برازجان، در ادامه این نشست، هرکدام از مهمانان سوالات و موارد پیشنهادی خود را در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی، مالی و فرهنگی بیان کردند که شهردار، معاونین عمرانی، خدماتی، اداری و مالی ورئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردری برازجان، توضیحات و پاسخ های لازم  را در راستای هم افزایی و انتقال تجربه ارائه نمودند.

نوید متین ـ نائب رئیس شورا و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، هادی دشتی ـ رئیس کمیسیون حقوقی و سیده خدیجه حسینی، رئیس کمیسیون بانوان و امور جوانان شورای اسلامی شهر برازجان نیز به بیان مطالب خود پرداختند و به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر خورموج  پاسخ دادند.

در پایان، حاضران از پروژه های سطح شهر ازجمله  کارخانجات تولیدی، جاده سلامت، آرامستان جدید، آسفالت معابرعمومی و... بازدید نمودند.

نظرات بینندگان
لکه ی سیاهی بر دامن محدود های شهرداری براطجان
|
-
|
شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
لکه ی سیاهی بر دامن محدود های شهرداری
لکه های سیاه و قطعه زمین های سوخته و زنگار گرفته دامنه دره معروف به آشغالی و، حاشیه ی فضای سبز فرهنگیان، رو بروی سالن ورزشی امام علی و زیر پل دودکش غول چار چشم خیابان درختی بهارستان، که لکه ی سیاهی ا بر دامن محدود های شهرداری برازجان است از دید و چشم دوربین های کت و شلوار دوست سالن های سرپوشیده و رنگین نامه ها ی گلمنگلی و بی خبر نامه های « بی خیال شهرباشی » محلی، مخصوصا کاغذ نامه های دهگان بیست گان هزارگان شهر، که خیلی هم ادعای شق القمر کردن و شاخ غول شکستن و دفع شر « شاه زنگی » و رفع کسوف و ماه گرفتگی را دارد، پنهان و پوشیده مانده است، چون هر چه که پول توش نباشد و بار اقتصادی، نداشته باشد، ب ب ب برایشان نمی صرفد و به زحمتش نمی ارزد! موچودات با وفایی هستند، نه رفیق نیمه راه....، هوای دوستانشان را دارند، نه دغدغه هوای دود آلود شهر را شهرداری
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر