چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۸۳۹
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

فکرشهر: سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: کیفیت ارائه خدمات درمانی در بیمارستان شهدای خلیج فارس به عنوان بزرگترین مرکز درمانی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عاطفه اسفندیاری صبح شنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا از تجهیزات و امکانات موجود نهایت استفاده را برده و امیدواریم بتوانیم با یاری یکدیگر گام‌های مثبت و اساسی را در بیمارستان برداریم.

سرپرست جدید مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا برنامه‌ریزی منسجمی داشته و بتوانیم با بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود و همچنین وجود همکارانی متبحر در راستای ارتقای کیفیت خدمات درمانی و آموزشی بیمارستان گام برداریم.

وی افزود: تمام هدف ما ارائه خدمات باکیفیت به جمعیت تحت پوشش استان بوشهر است و می‌دانیم که اگر خدمتی در بیمارستان ارائه می‌شود حاصل کار جمعی و تیمی بوده و قطعا از عهده یک نفر بر نخواهد آمد.

اسفندیاری تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا سطح رضایت بیماران و کارکنان مجموعه را افزایش داده همچنین توجه ویژه به سرمایه‌های انسانی و خرد جمعی یکی دیگر از اهداف ما در بیمارستان است.

کادر توانمند در بیمارستان

رئیس سابق مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: هدف ما در طول مدت خدمت در بیمارستان این بوده که ذره‌ای از اهداف حوزه سلامت خدشه دار نشده و در بدترین شرایط نیز بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

علیرضا حاجیونی افزود: خدا را شاکریم که اگر چه جان مردم در دستان ما بوده در حفاظت از آن کوتاهی نکرده‌ایم و در زمان خدمتم در استان بوشهر هیچ جای استان برایم از دیگری مهمتر نبوده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین وجوه مدیریتی در بیمارستان وجود کادر مجرب و کارکرده در بخش‌های مختلف بیمارستان بوده که همه از توان بسیار بالایی برخوردار هستند و این نقطه قوتی برای مدیر بیمارستان محسوب می‌شود.

حاجیونی تاکید کرد: نظارت، آشنایی و حمایت همه جانبه رییس دانشگاه از بیمارستان باعث شده که بهترین خدمات در این مرکز به هم‌استانی‌ها ارائه شود و اگر عملی خیر در این مجموعه انجام شده ما تنها به عنوان واسطه‌های خیر عمل کرده‌ایم.

رئیس سابق مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: بیشترین انتظاراتی که از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در استان وجود دارد خدمات درمانی است و چیزی که بیشتر برای مردم مشهود بوده و به فوریت دوست دارند به آن برسند بحث درمان بوده و همین باعث نگاه ویژه به این مجموعه شده است.

وی بیان داشت: بی شک کار کردن در بزرگترین مرکز آموزشی درمانی با بیشترین گروه‌های مختلف آموزشی و با سطوح تحصیلاتی متفاوت بسیار لذت بخش بوده و در کنار کارهای درمانی و آموزشی، کار با دانشجویان، اساتید، هیات علمی و همکاران زیبایی‌های خود را دارد.

در این آیین با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر عاطفه اسفندیاری به عنوان سرپرست بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر معارفه شد و از خدمات دکتر علیرضا حاجیونی تقدیر شد.

نظرات بینندگان
محسن رحمت نیا
|
-
|
سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۴
ما از ریاست دانشگاه دکتر سعید کشمیری تشکر میکنیم که یکی از چهره های مردم دار را به عنوان سرپرست بیمارستان منصوب نمودند 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر