پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول محیط‌بانی بوشکان دشتستان از دستگیری 2 شکارچی غیرمجاز در منطقه شکارممنوع تنگ‌باهوش دشتستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، مهرداد نوروزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست از اساسی‌ترین وظایف مسئولان است و اداره محیط زیست در این راستا اهتمام خاصی دارد.وی افزود: مقابله با شکارچیان متخلف و غیرمجاز از برنامه‌های این مدیریت است و امیدواریم به نتایج مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۴۷۰۸
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۶

فکرشهر: مسئول محیط‌بانی بوشکان دشتستان از دستگیری 2 شکارچی غیرمجاز در منطقه شکارممنوع تنگ‌باهوش دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، مهرداد نوروزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست از اساسی‌ترین وظایف مسئولان است و اداره محیط زیست در این راستا اهتمام خاصی دارد.

وی افزود: مقابله با شکارچیان متخلف و غیرمجاز از برنامه‌های این مدیریت است و امیدواریم به نتایج مورد نظر برسیم.

مسئول محیط‌بانی بوشکان دشتستان از دستگیری شکارچیان متخلف در بوشکان خبر داد و خاطرنشان کرد: مامورین تلاشگر یگان حفاظت پاسگاه محیط بانی شهید محمدی بخش بوشکان و اداره شهرستان دشتستان در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری 2 نفر متخلف شکار غیر مجاز شدند.

نوروزی تصریح کرد: مامورین تلاشگر یگان حفاظت پاسگاه محیط بانی شهید محمدی بخش بوشکان و اداره شهرستان دشتستان در منطقه شکار ممنوع تنگ باهوش موفق به دستگیری 2 نفر متخلف شکار غیرمجاز شدند.

وی اضافه کرد: از متخلفین یک قبضه اسلحه گلوله زنی 270 دوربین‌دار، 13 عدد فشنگ، 2 عدد دوربین چشمی و 2 عدد کوله پشتی کشف و ضبط شد.

نوروزی با اشاره به اینکه پس از تنظیم صورتجلسه، این متخلفین تحویل مراجع قضایی شدند، ادامه داد: منطقه شکار ممنوع تنگ باهوش - شاهزاده ابراهیم یکی از زیستگاه‌های مهم کل و بز، قوچ و میش، پلنگ، کبک و تیهو و دیگر حیوانات و پرندگان و خزندگان و ماهیان مختلف در استان بوشهر است.

مسئول پاسگاه محیط بانی بوشکان اظهار کرد: از مسئولین استانی و شهرستانی خواهشمندیم که توجه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشند تا شاهد افزایش گونه‌های مختلف حیات وحش باشیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر