پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۱۳۰
جمعه ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵

فکرشهر:  امام جمعه خورموج گفت: جایگاه سالمندان و خردمندان در جامعه حفظ شود.

به گزارش فکرشهر از  مهر، امام جمعه خورموج صبح جمعه در مراسم تکریم خانواده و تجلیل از بازنشستگان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ایام محرم اظهار داشت: خانواده در جامعه به عنوان مهمترین و مقدس ترین نهاد اجتماعی دارای جایگاهی ویژه است.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح خاطرنشان کرد: نقش تربیت در بنیان خانواده تکریم و حرمت سالمندان و خردمندان به عنوان بزرگان خانواده و اجتماع است.

وی افزود: امروز گرد هم آمده‌ایم تا از زحمات و تلاش بزرگوارانی قدردانی کنیم که عمر خود را در راه کار، تلاش و پیشرفت این سرزمین کهن سپری کردن و امروز مخزن تجربه، خرد و آگاهی هستند.

امام جمعه خورموج بیان کرد: از مدیر آبفار شهرستان بخاطر این حرکت فرهنگی که برای اولین بار در سطح شهرستان اتفاق افتاده تشکر و سپاس می شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان دشتی نیز اظهار داشت: خانواده در اسلام بهترین جایگاه و موقعیت برای زندگی، تربیت و بالندگی نسل آینده جامعه است که ریشه در تعالیم دینی و غنای فرهنگ ما دارد.

عبداله خدادادی افزود: هر ساله گذر برگ های تقویم به ماه ذی الحجه که می رسد هنگام جشن و آیین سرور جماعتی است که ما با غرق شدن در دریای روزمرگی ها فراموششان کرده ایم ،نسلی که چه ایثارگرانه بهار جوانی خود را برای شکوفایی و آبادانی امروز این سرزمین به فصل خزان پیری عمر خود پیوند زده اند.

خدیجه ندرتی بخشدار مرکزی دشتی نیز با تبریک و تهنیت روز خانواده و همچنین روز تکریم بازنشستگان افزود: اکنون فرصت مغتنمی است که از فعالان دیروز عرصه کار و تلاش کشورمان تجلیل و قدردانی کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر