پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
عباس زاده بیان کرد:
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از اختلاس 100 میلیارد ریالی یک کارمند در دشتستان خبر داد...\r\n
کد خبر: ۴۷۵۰
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از اختلاس 100 میلیارد ریالی یک کارمند در دشتستان خبر داد.
به گزارش فکرشهر، حیدر عباس‌زاده  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش مردم از مهم‌ترین وظایف ماموران انتظامی است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مقابله با متخلفان و افراد سودجو از ماموریت‌های مهم است و همه باید در این راستا همکاری کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری یک کارمند موسسه مالی و اعتباری و کشف اختلاس 100 میلیارد ریالی در شهرستان دشتستان خبر داد.

عباس‌زاده تصریح کرد: در پی اعلام شکایت اداره حقوقی یکی از موسسات مالی و اعتباری استان بوشهر مبنی بر اختلاس مبالغی توسط یکی از کارمندان آن موسسه، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان بوشهر تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: در بررسی‌های کارشناسی مشخص شد کارمند موسسه مالی و اعتباری با استفاده از جعل مهر و امضای تعدادی از مشتریان، اقدام به برداشت غیرقانونی وجوه کرده است.

وی متذکر شد: پس از انجام حسابرسی توسط کارشناسان، مشخص شد متهم با سندسازی و انتقال وجوه به حساب‌های دیگر مبلغ 100 میلیارد ریال اختلاس کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اذعان داشت: همکاری مردم با نیروی انتظامی در ایجاد امنیت بسیار تاثیرگذار است و بحمدالله مردم با نیروی انتظامی استان بوشهر همکاری خوبی دارند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر