پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: باتوجه به گذشت یک سال از فعالیت دولت تدبیروامید، ارایه گزارش های واقعی از عملکرد ادارات در هفته گرامیداشت دولت بسیار حایز اهمیت است.به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، روابط عمومی فرمانداری به نقل از کریم علی حسنی درجلسه روزچهارشنبه هماهنگی گرامیداشت هفته دولت افزود: باید روح امیدواری را دربین مردم با توجه به عملکردهای خوب انجام شده دردولت تدبیر وامید زنده تر کنیم. 
کد خبر: ۴۷۷۰
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۰

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: باتوجه به گذشت یک سال از فعالیت دولت تدبیروامید، ارایه گزارش های واقعی از عملکرد ادارات در هفته گرامیداشت دولت بسیار حایز اهمیت است.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، روابط عمومی فرمانداری به نقل از کریم علی حسنی درجلسه روزچهارشنبه هماهنگی گرامیداشت هفته دولت افزود: باید روح امیدواری را دربین مردم با توجه به عملکردهای خوب انجام شده دردولت تدبیر وامید زنده تر کنیم. 

وی بیان کرد: دستگاههای اجرایی در ارایه و بیان عملکرد و فعالیتها نباید بزرگنمایی کنند و تا آنجا که امکان دارد ظرفیت های موجود برای خدمت به مردم بکار برده و آن را اطلاع رسانی کنند.

علی حسنی گفت: باید مردم را در راه رسیدن به حقوق خویش و بهره مندی از تسهیلات فراهم شده بخصوص در حوزه طرح تحول سلامت آشنا کنیم.

وی افزود: همت و تلاش دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام است و دراین امر باید اهتمام کنیم.

معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری دیلم با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت و شهادت دو دولتمرد بزرگ انقلاب ، شهیدان رجایی وباهنر گفت: درهفته دولت مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت درعرصه های گوناگون باید آشنا و آگاهی پیدا کنند.

محمد طاهری افزود: هیات دولت با توجه به وصیت نامه سیاسی ـ الهی امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری، می کوشد در زمینه های گوناگون به موفقیت های بیشتر و مهم تری دست یابد و آینده بهتری برای ملت بزرگ و پرافتخار ایران به وجود آورد.

وی اضافه کرد: به منظور هرچه باشکوهتر هفته دولت پنج کمیته در دیلم و یک کمیته مستقل در شهر امام حسن تشکیل شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر