پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نظر نماینده ولی فقیه در استان درباره ی مذاکره با آمریکا:
فکرشهر: وی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با وزیر امورخارجه و کارگزاران این وزارتخانه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مذاکره با آمریکا به هیچ صورت نتیجه‌ای ندارد و ...
کد خبر: ۴۸۱۰
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: قیمت آبزیان در استان بوشهر بالا است و باید در قیمت‌گذاری آن تجدید نظر شود.

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تلاش برای رزق و روزی حلال و پاک باید در دستور زندگی همه ما باشد تا بتوانیم به رستگاری برسیم.

وی اخلاق حسنه را به عنوان یکی از ویژگی‌های فرد مومن ذکر کرد و ادامه داد: مومنان باید اهل انفاق باشند و انصاف داشته و خیرخواه دیگران باشند و بر زبان و کردار و رفتار خود کنترل داشته باشند.

امام جمعه بوشهر در ادامه به روز جهانی مساجد اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: رژیم صهیونیستی مسجد الاقصی را آتش زد که روزی در سال به همین مناسبت به نام روز جهانی قدس نام‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: یکی از هدایای الهی برای مومنان مسجد است و باید دست‌اندرکاران مساجد تلاش کنند تا جذابیت‌های خوبی را در مساجد برای مردم و به ویژه جوانان ایجاد کنند تا شاهد حضور بیش از پیش جوانان و نوجوانان در مساجد باشیم.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه در برخی از مساجد به سبب نداشتن روحانی نماز جماعت برپا نمی‌شود، تصریح کرد: باید تلاش شود تا نماز جماعت در مساجد برپا شود و مشکلاتی که درا ین زمینه وجود دارد برطرف شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت آبزیان در استان بوشهر به نسبت دیگر نقاط، تاکید کرد: باید راهکارهای مناسبی برای قیمت‌گذاری ابزیان در استان صورت بگیرد و مردم استان بتوانند از این آبزیان به خوبی بهره‌مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: بسیاری از مردم استان بوشهر همواره از آبزیان در وعده‌های غذایی خود استفاده می‌کنند و انتظار دارند که این محصولات را بتوانند با قیمت مناسب خریداری کنند.

وی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با وزیر امورخارجه و کارگزاران این وزارتخانه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مذاکره با آمریکا به هیچ صورت نتیجه‌ای ندارد و با هیچ کشوری که مظلوم بوده نگاه منطقی نداشته است.

به نوشته ی مهر، آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در تاریخ مذاکرات دولت‌های مظلوم با آمریکا تاکنون یک مورد دیده نشده که آمریکا نگاه منطقی داشته باشد، افزود: آمریکا در مذاکرات با دول مظلوم درصدد تضعیف آنها است.

وی در ادامه با تبریک به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت:‌خبرنگاران به عنوان حلقه اتصال مردم و مسئولان نقش بسیار مهمی در انعکاس رویدادها و اطلاع‌رسانی دارند و باید از تلاش‌های این قشر تقدیر و تشکر کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر