پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی«فکرشهر» /در آیین افتتاح باشگاه امام رضا(ع) مطرح شد:
فکرشهر - اسماء بوستانی: معاون وزیر ورزش در آیین افتتاحیه باشگاه امام رضا (ع) گفت: وظیفه اداره ورزش و جوانان ایجاد زیر ساخت ها و فراهم کردن فرصت ها در جهت پیشرفت جوانان در عرصه های ورزشی است.
کد خبر: ۴۸۹۵۸
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۴

فکرشهر - اسماء بوستانی: معاون وزیر ورزش در آیین افتتاحیه باشگاه امام رضا (ع) گفت: وظیفه اداره ورزش و جوانان ایجاد زیر ساخت ها و فراهم کردن فرصت ها در جهت پیشرفت جوانان در عرصه های ورزشی است.

به گزارش فکرشهر، ژاله فرامرزیان با بیان اینکه تمام تلاشمان ایجاد فضاهای ورزشی مناسب برای رشد و شکوفایی جوانان است افزود: جامعه ای که دغدغه اصلی آن سلامت و نشاط اجتماعی جوانان باشد قطعا با پیشرفت بسیار خوبی رو برو خواهد شد؛ از این رو باید فضاهای ورزشی به بهترین نحو و با بهترین امکانات در اختیار جوانان قرار گیرد.

فرامرزیان با اعلام اینکه پروژه های ورزشی جدید را به هیچ عنوان کلنگ زنی نخواهیم کرد ادامه داد: اولویت کار خود را اتمام پروژه های نیمه تمام قرار داده ایم؛ اما اگر پروژه ای شروع شود، و با پیشرفت ۵۰ درصدی رو برو شود در اتمام این پروژه ها همکاری خواهیم کرد و این پروژه ها را نیز در  اولویت قرار خواهیم داد.

معاون وزیر ورزش با اعلام اینکه ما از برنامه‌های ورزشی در جهت پیشرفت جوانان حمایت خواهیم کرد ادامه داد این حمایت‌ها موجب سلامت مردم و جوانان می‌شوند.

فرماندار دشتستان در این آیین با بیان این که به همت اداره کل ورزش و جوانان، همکاری اداره راه و شهرسازی  و با نظارت  و تلاش های مستمر  مدیر کل ورزش و جوانان استان این پروژه به شایستگی به اتمام رسیده است اعلام کرد:  شهرستان دشتستان دارای ۲۵۳ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان استان از لحاظ جمعیت و پهناورترین شهرستان  استان از لحاظ مساحت است؛ این شهرستان  شامل ۶ بخش ۹ شهر ۱۲ دهستان و ۱۸۳ روستا است.

 ارسلان زارع مهمترین ظرفیت شهرستان دشتستان را منابع انسانی آن دانست و افزود: جوانان این دیار درهمه  عرصه ها از جمله فعالیت های ورزشی و هنری بسیار کوشا هستند،  به صورتی که در سال های اخیر در المپیادهای ورزشی، جشنواره‌ها و مسابقات استانی و کشوری این جوانان توانستند مقام های برتر را کسب کنند.

  زارع با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید توسط اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری و دهیاری ها در عرصه تکمیل  و احداث مکان‌های ورزشی و فضاهای بسته و باز بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است افزود: علاوه بر تکمیل سالن های ورزشی و فضاهای ورزشی که کمبود آن ها به شدت در مرکز شهرستان احساس می شد با نگاه مثبت استاندار بوشهر در این دولت ۷۷ زمین چمن مینی فوتبال و فوتبال در شهرستان دشتستان احداث شد.

 وی از آغاز مراحل اجرایی ۱۰ زمین چمن مصنوعی از محل اعتبارات نفت در دشتستان خبر داد و افزود:  به واسطه برنامه ریزی که در جهت استفاده بهینه از فضاهای ورزشی در شهر و روستا داشته‌ایم در همه فصول سال حتی تابستان با  توجه به بالا بودن دمای هوا ورزشکاران و جوانان  از فضا های رو باز استفاده می کنند و امیدوارم در سال‌های آتی  ضمن پیشرفتجامعه ورزش شاهد کسب مقام های برتر جوانان دشتستان در همه عرصه‌های ورزشی باشیم.

 فرماندار دشتستان ادامه داد: ورزشکاران ما نه فقط در مسابقات استانی و کشوری بلکه در مسابقات بین المللی از چهار سال اخیر تا کنون سنگ تمام گذاشته‌ و مقام های برتر فراوانی را کسب کرده اند؛ در عرصه آموزش نیز دانشجویان و دانش آموزانی هستند که به حمدلله مقام های کنکور زیر ۱۰۰۰ را کسب کرده اند و در بهترین دانشگاه های دولتی کشور مشغول به تحصیل هستند. سازمان‌های مردم نهاد و انجمن ها، چه مجوز دار و چه بدون مجوز به صورت بسیار جدی در شهرستان دشتستان در حال فعالیت هستند که این خود باعث بسی افتخار است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهرستان دشتستان و شهر برازجان ورزشکاران و قهرمانان بین المللی پرتلاش و فراوانی دارد؛ صادقانه می گویم درگذشته این شهرستان آن چنان که می بایست مورد توجه و حمایت اداره ورزش و جوانان کشور قرار نگرفت؛ اما در این چند سال اخیر با عنایت خوبی که از طرف  وزارتخانه و  پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیات های ورزشی صورت گرفت، جوانان ورزشکاران این شهرستان توانستند مقام های خوبی را برای شهر برازجان و شهرستان دشتستان کسب کنند.

 محمد باقر سعادت از پیگیری های خود در خصوص اختصاص ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات نفت در جهت ساخت ۱۰ زمین چمن مصنوعی در دشتستان خبر داد و افزود: در مجموع ۶۰۰ میلیارد ریال از منابع مختلف  تامین اعتبار شده است که در جهت تاسیس سالن ژیمناستیک شهر برازجان صرف خواهد شد و به زودی شاهد  کلنگ زنی این سالن خواهیم بود.

محمدباقر سعادت درخواست خود را از معاون وزیر ورزش عنوان کرد و اظهار داشت: از انسان های بزرگ درخواست های بزرگ می شود از این رو از معاون محترم وزیر ورزش خواستارم در جهت ساخت سه سالن سقف کوتاه و اختصاص دو میلیارد تومان در جهت اتمام پروژه های نیمه تمام در اختیار اداره ورزش و جوانان استان بوشهر قرار دهند.

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر