پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: در فستیوال مدارس فوتبال زیر 12سال استان بوشهر 500 دانش آموز از 26مدرسه شرکت کردند که نفرات برتر برای تیم منتخب فوتبال استان بوشهر انتخاب شدند.به گزارش فکرشهر، محمد نجفی روز پنجشنبه در آیین برگزاری نخستین دوره فستیوال مدرسه فوتبال بوشهر افزود: کمیته فنی این مسابقات، تیم منتخب مدارس فوتبال استان بوشهر را برای حضوردر فستیوال کشوری که در روزهای 12 تا 14 شهریور در تهران برگزار می شود، انتخاب می کنند.
کد خبر: ۴۹۷۴
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۱

فکرشهر: رییس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: در فستیوال مدارس فوتبال زیر 12سال استان بوشهر 500 دانش آموز از 26مدرسه شرکت کردند که نفرات برتر برای تیم منتخب فوتبال استان بوشهر انتخاب شدند.

به گزارش فکرشهر، محمد نجفی روز پنجشنبه در آیین برگزاری نخستین دوره فستیوال مدرسه فوتبال بوشهر افزود: کمیته فنی این مسابقات، تیم منتخب مدارس فوتبال استان بوشهر را برای حضوردر فستیوال کشوری که در روزهای 12 تا 14 شهریور در تهران برگزار می شود، انتخاب می کنند.

نجفی با بیان این که تیم های پایه پشتوانه سازی برای تیم های آینده استان بوشهر و تیم ملی است اضافه کرد: طرح برگزاری فستیوال، تشکیل تیم های پایه با روند فوتبال علمی پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان در آینده است.

وی با اشاره به این که مرحله پایانی فستیوال ملی دانش آموزان زیر 12 سال در شهریوربه مدت سه روز درآکادمی ملی فوتبال برگزار می شود گفت: در پایان این فستیوال دو تیم 25 نفره برای حضوردر فستیوال بین المللی که اواخر شهریوربا حضور تیم های مختلف آسیایی درآکادمی ملی فوتبال برگزار می شود، انتخاب می شوند.

رییس هیات فوتبال استان بوشهر هدف از برگزاری فستیوال ملی را تشکیل بانک اطلاعات مدارس فوتبال دانست و گفت: با تشکیل این بانک اطلاعاتی همه بازیکنان به شکل متمرکز رصد می شوند و این استعدادهای فوتبال، به عنوان پشتوانه های خوبی برای تیم ملی آینده کشور محسوب می شود. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر