جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۸۰۷
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

فکرشهر:  امام جمعه اهل سنت شهر عسلویه گفت: دشمنان برای تفرقه و جدایی بین مسلمانان هزینه‌های سنگینی می‌کنند.

به گزارش فکرشهر، شیخ ابراهیم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک میلاد حضرت رسول(ص) با اشاره به اهمیت بالای وحدت اظهار داشت: وحدت یکی از مبانی محوری درارتباط و تعامل بین امت اسلامی است که درمنابع دینی ما از جمله قرآن کریم و احادیث نبوی بر آن تاکید شده است و خداوند مسلمانان از تفرقه و جدایی نهی کرده است.

وی در ارتباط با عناصر وحدت بخش نیز بیان کرد: از جمله مهمترین عناصر و عوامل وحدت بخش بین ما مسلمان دو اصل توحید و نبوت است. اشتراک در قبله واحد و قرآن مجید به عنوان کتاب دینی و معجزه جاوید پیامبر اسلام از دیگرعناصر وحدت بخش است.

امام جمعه اهل سنت شهر عسلویه با اشاره به وضعیت منطقه و راهکارهای وحدت امت اسلامی اضافه کرد: درشرایط کنونی منطقه، مهمترین راهکار برای حفظ وحدت پرهیز از افراط و احترام به مقدسات و تاکید بر مشترکات فرق اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: تقویت بینش و بصیرت و اطاعت از فرامین وحدت بخش مقام معظم رهبری نیز از راهکارهای دیگر حفظ وحدت در کشور اسلامی است.

محمدی ادامه داد: دشمنان اسلام در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی پیوسته با نقشه‌های شیطانی خود به دنبال تفرقه و جدایی بین مسلمانان هستند و در این راه از تمام توان خود بهره گرفته‌اند.

وی بیان کرد: دشمنان با صرف هزینه‌های زیاد و پول‌های کلان و ارسال سلاح‌های مخرب و راه انداختن جنگ و نزاع بین کشورها و ممالک اسلامی درصدد تضعیف امت اسلامی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر