پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۲۴۴
شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۹

فکرشهر: با آغاز فصل زمستان و سرد شدن هوا، صف‌های طولانی برای دریافت نفت سفید در گناوه تشکیل شده که باعث گلایه‌مندی مردم شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، مردم گناوه برای تهیه نفت و گرم کردن خانه‎هایشان باید ساعت‌ها در صف بمانند و گاهی مجبورند از ساعت سه نیمه شب مقابل جایگاه‌های عرضه سوخت حضور پیدا کنند.

خانم شهروندی که از یکی از روستاهای اطراف گناوه برای دریافت نفت آمده بود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: ساعت چهار صبح به جایگاه عرضه سوخت آمده و با توجه به سردی هوا و نبود امکانات، تا شروع توزیع نفت ساعات سختی را در سرمای صبحگاهی گذرانده است.

شهروند دیگری هم که از روستاهای اطراف گناوه آمده گله‌مند بود و می‌گفت: من کرایه‌نشین هستم و وضعیت مالی چندان خوبی ندارم و با توجه به داشتن بیمار درخانه باید به صورت شبانه‌روزی از سیستم گرمایشی استفاده کنیم که سهمیه ۲۰ لیتری برای هر نفر برای آنها کافی نیست و برای گرم کردن خانه‌شان دچار مشکل شده‌اند.

بسیاری از مردم که از روستاهای اطراف گناوه در ساعات اولیه صبح به صف توزیع نفت سفید پیوسته‌اند خواستار توزیع دوباره نفت سفید در روستاهای خود مانند سال‌های گذشته شده‌اند تا نخواهند در سرما برای دریافت نفت به مرکز شهرستان بیایند.

با توجه به سرد شدن هوا در این روزها، میطلبد مسولان فکر اساسی برای خانوادهای کم‌درآمد و بی‌بضاعت شهری و روستایی بکنند تا مشکلی برای  تهیه نفت سفید نداشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر