پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: کارنامه خدمتی دولت یازدهم در خدمت رسانی به مردم خوب و ارزشمند است.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با رییس جمهوری و هیات دولت علاوه بر توصیه هایی که به دولتمردان فرمودند خدمات و عمکلرد دولت را خوب ارزیابی کرده و مورد تایید قرار دادند.وی یادآورشد: اجرای طرح تحول نظام سلامت در جامعه از دستاوردها و خدمات خوب دولت به مردم بوده که امیدواریم این طرح پشتیبانی و ادامه یابد.
کد خبر: ۵۲۰۹
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۸

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: کارنامه خدمتی دولت یازدهم در خدمت رسانی به مردم خوب و ارزشمند است.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با رییس جمهوری و هیات دولت علاوه بر توصیه هایی که به دولتمردان فرمودند خدمات و عمکلرد دولت را خوب ارزیابی کرده و مورد تایید قرار دادند.

وی یادآورشد: اجرای طرح تحول نظام سلامت در جامعه از دستاوردها و خدمات خوب دولت به مردم بوده که امیدواریم این طرح پشتیبانی و ادامه یابد.

امام جمعه گناوه ایجاد آرامش روانی در جامعه و موفقیت در سیاست خارجی را از دیگر دستاوردهای دولت یازدهم دانسته که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره کردند.

رکنی حسینی با قدردانی از زحمات حافظان مرزوبوم در سرنگونی پهپاد رژیم جعلی اسراییل گفت: پاسداران حریم ولایت و انقلاب درس فراموش نشدنی به دشمنان داده و یکبار دیگر اقتدار نظام و ممکلت را به جهانیان نشان دادند.

وی با تبریک پیروزی غرور آفرین مردم مظلوم غزه در برابر رژیم غاصب صهیونیست افزود: این پیروزی موجب مسرت و خوشحالی همه مسلمانان جهان شد.

امام جمعه گناوه اضافه کرد: رژیم غاصب اسراییل در این جنگ نیز همانند جنگ های دیگر چاره ای جز تسلیم و درماندگی در برابر مقاومت مردم صبور و مظلوم غزه نداشت .

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر