پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۵۲۴
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۵

فکرشهر: هفتمین نمایشگاه یاس کبود به مناسبت ایام فاطمیه با حضور مسئولان در گناوه افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه صبح دوشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه یاس کبود در فاطمیه اظهار داشت: امسال دهه مبارک فجر همزمان با ایام  فاطمیه و مزین به نام فاطمه زهرا(س) شده و قطعا همه این افتخارات و پیروزی هایی که در دوران انقلاب اسلامی به دست آمد از برکات نام حضرت زهرا(س) است.

وی با تقدیر از هیئت و خادمین فاطمیه گناوه افزود: فاطمیه گناوه از مراکز مهم معنوی و باظرفیت که در شهر ما وجود دارد و خیرات و برکات آن برای شهر کم نظیر است.

امام جمعه گناوه گفت: هیئت فاطمیه گناوه در طول سال برنامه های خوب و متناسب برای خانواده ها و بخصوص بانوان با دعوت از کارشناسان مذهبی برگزار می کند که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی گفت: امروز دشمن تمام ارزش ها دینی و اعتقادات جوانان ما را هدف قرار داده و مقام معظم رهبری دغدغه های خود را پیرامون تهاجم و هجمه و ناتوی فرهنگی  بارها بیان فرموده اند و لذا باید از ظرفیت ها برای مقابله با این توطئه ها به نحو شایسته ای استفاده کرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: نمایشگاه یاس کبود برای هفتمین سال به برکت حضرت زهرا (س) و به همت هیات فاطمیه در گناوه برگزار شده است و دستاوردها و تاثیرات خوبی در میان مردم داشته است.

وی گفت: دشمن درصدد بود که  مردم نام اهل بیت (ع) را را به فراموشی بسپارند ولی امروز از برکات و ثمرات  انقلاب اسلامی احیاء نام اهل بیت (ع) در تمام عالم  است.

امام جمعه گناوه گفت: مردم ما به یمن و برکت نام مبارک حضرت فاطمه (س) وبه کوری چشم همه دشمنان امسال جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را یاشکوه تر، پرشورتر و باعظمت تر برگزار می کنند.

وی تصریح کرد: حضور پررنگ مردم ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن باعث یاس و ناامیدی دشمنان و شادی و امیدواری دوستان و طرفداران انقلاب خواهد بود.

امام جمعه گناوه گفت انقلاب شکوهمند اسلامی با نام حضرت فاطمه(س) گره خورده و امروز افتخار ما این است که سکاندار انقلاب از نسل فاطمه (س) و وارث خیر کثیر ایشان است.

مسئول هیئت مذهبی فاطمیه گناوه و مسئول برگزاری نمایشگاه یاس کبود گفت: هفتمین نمایشگاه یاس کبود برای هفتمین سال متوالی در آستانه ایام فاطمیه دوم باهدف ترویج فرهنگ  فاطمی و الگوگیری از رفتار ومنش حضرت فاطمه زهرا(س) گشایش یافته است که با استقبال گسترده مردم مواجه می شود.

هاجر ذاکری افزود: در این نمایشگاه ماکت هایی از قبرستان بقیع، خانه حسنین، بیت الاحزان، باغ فدک و نخلستان و چاه امام علی (ع) باخشت وگل و ابزار مورد استفاده آن دوران طراحی و در معرض دید قرار گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر