چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: صید میگو از 13 شهریور در آبهای بوشهر ممنوع است.به گزارش فکرشهر، عبدالحسن تنگستانی در جمع خبرنگاران با اشاره به ممنوعیت صید میگو از 13 شهریورماه در محدوده آب‌های استان بوشهر، اظهار داشت: صیادان تا پایان روز پنجشنبه برای صید میگو زمان دارند و پس از آن، صید ممنوع است.وی با اشاره به گذشت بیش از یک‌ماه از آغاز زمان صید میگو در آب‌های استان بوشهر، تصریح کرد: تاکنون یک‌هزار و 359 تن میگو توسط صیادان صید شده است که پیش بینی می‌شود تا پایان فصل صید به یک هزار و 430 تن برسد.
کد خبر: ۵۲۸۹
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: صید میگو از 13 شهریور در آبهای بوشهر ممنوع است.

به گزارش فکرشهر، عبدالحسن تنگستانی در جمع خبرنگاران با اشاره به ممنوعیت صید میگو از 13 شهریورماه در محدوده آب‌های استان بوشهر، اظهار داشت: صیادان تا پایان روز پنجشنبه برای صید میگو زمان دارند و پس از آن، صید ممنوع است.

وی با اشاره به گذشت بیش از یک‌ماه از آغاز زمان صید میگو در آب‌های استان بوشهر، تصریح کرد: تاکنون یک‌هزار و 359 تن میگو توسط صیادان صید شده است که پیش بینی می‌شود تا پایان فصل صید به یک هزار و 430 تن برسد.

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر خاطرنشان ساخت: صید میگو در آب‌های استان بوشهر در سال جاری به نسبت سال گذشته دارای کاهش 44 درصدی است.

افزایش صید میگو در آب‌های استان بوشهر

وی با بیان اینکه در سال گذشته میزان صید میگو در استان بوشهر دو هزار و 440 تن بود ادامه داد: میزان صید میگوی امسال در استان بوشهر به نسبت میانگین 10 سال گذشته دارای افزایش زیادی است.

تنگستانی ادامه داد: استان بوشهر و استان خوزستان دارای صیدگاه‌های مشترک در بخش شمالی آب‌های استان بوشهر هستند که ممنوعیت صید به صورت همزمان در استان‌های بوشهر و خوزستان خواهد بود.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر اضافه کرد: در استان بوشهر امسال  482 لنج و 800 قایق در صید میگو فعالیت داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر