چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار برازجان از بازسازی 30 برج نوری شهر برازجان خبر داد.به گزارش فکرشهر، ماشاالله احمدی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر برازجان اظهار داشت: زیباسازی شهر و بهبود فضای سبز و رسیدگی به وضعیت خیابان‌ها و معابر با دقت و حساسیت توسط شهرداری انجام می‌شود.وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات‌رسانی به مردم از اولویت‌های این مجموعه است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.شهردار برازجان از آغاز بهبود روشنایی فضاهای عمومی برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته تجهیزات روشنایی فضاهای عمومی برازجان بهسازی می‌شوند.
کد خبر: ۵۲۹۷
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: شهردار برازجان از بازسازی 30 برج نوری شهر برازجان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، ماشاالله احمدی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر برازجان اظهار داشت: زیباسازی شهر و بهبود فضای سبز و رسیدگی به وضعیت خیابان‌ها و معابر با دقت و حساسیت توسط شهرداری انجام می‌شود.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات‌رسانی به مردم از اولویت‌های این مجموعه است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

شهردار برازجان از آغاز بهبود روشنایی فضاهای عمومی برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته تجهیزات روشنایی فضاهای عمومی برازجان بهسازی می‌شوند.

احمدی تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان عزیز در هفته‌های اخیر واحد تاسیسات شهرداری اقدام به تعمیر برج‌های نوری سطح شهر کرده است.

وی با اشاره به تاثیر روشنایی فضاهای عمومی در رونق شهرها به ویژه در شب، تصریح کرد: این فضاها به عنوان یکی از عوامل مؤثر در ترغیب حضور مستمر شهروندان به شمار آمده و به نوبه خود بر افزایش سطح رضایت‌مندی و احساس تعلق آنان به شهر تأثیر به‌سزایی دارند.

شهردار برازجان از بازسازی 30 برج نوری شهر برازجان خبر داد و افزود: تعمیر و بازسازی پنج عدد برج نوری واقع در لچکی ضلع غربی میدان فردوسی، سه عدد برج نوری واقع در پارک 28 هکتاری شمالی و جنوبی، هشت عدد برج نوری واقع در بوستان شهدای گمنام، سه عدد برج نوری واقع در پارک آفتاب مهتاب، 6 عدد برج نوری واقع در فضای سبز روبروی آبرسانی و پنج عدد برج نوری واقع در پارک شهید کشتکار از این اقدامات است.

احمدی از شهروندان خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود، در انجام هر چه بهتر بهسازی زیرساخت‌های شهری، شهرداری برازجان را یاری دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر