پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: محمدجواد حق شناس گزینه جدی معاونت سیاسی وزارت کشور شد.به گزارش فکرشهر، یک منبع آگاه ضمن اعلام این مطلب افزود: محمدجواد حق شناس (مدیرکل سیاسی وزارت کشور در دوره دوم ریاست جمهوری خاتمی و معاون پارلمانی وزارت ارشاد در دولت اصلاحات) به همراه محقر (مدیرکل انتخابات وزارت کشور در دولت اصلاحات) از گزینه های تصدی معاونت سیاسی وزارت کشور در دولت تدبیر و امید هستند که احتمال حضور حق شناس در این سمت جدی تر می باشد.وی افزود: با این حال رحمانی فضلی وزیر اصولگرای کشور امیری قائم مقام خود را برای معاونت سیاسی وزارتخانه در نظر گرفته و از وی حمایت می کند.
کد خبر: ۵۳۲۲
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: محمدجواد حق شناس گزینه جدی معاونت سیاسی وزارت کشور شد.

به گزارش فکرشهر، یک منبع آگاه ضمن اعلام این مطلب افزود: محمدجواد حق شناس (مدیرکل سیاسی وزارت کشور در دوره دوم ریاست جمهوری خاتمی و معاون پارلمانی وزارت ارشاد در دولت اصلاحات) به همراه محقر (مدیرکل انتخابات وزارت کشور در دولت اصلاحات) از گزینه های تصدی معاونت سیاسی وزارت کشور در دولت تدبیر و امید هستند که احتمال حضور حق شناس در این سمت جدی تر می باشد.

وی افزود: با این حال رحمانی فضلی وزیر اصولگرای کشور امیری قائم مقام خود را برای معاونت سیاسی وزارتخانه در نظر گرفته و از وی حمایت می کند.

به نوشته ی خلیج فارس، وی یادآور شد: از خردادماه امسال و در پی استعفای میرولد چهره اصلاح طلب از معاونت سیاسی وزارت کشور، با گذشت سه ماه هنوز جایگزین وی برای این معاونت مهم تعیین نشده است.

گفتنی است حق شناس اصالتا تنگستانی بوده و عضویت در شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و مدیرمسئولی روزنامه ای با همین نام، مدیرکلی سیاسی وزارت کشور و معاونت پارلمانی وزارت ارشاد در دولت اصلاحات از سوابق وی می باشد و در رشته روابط بین الملل در دانشگاه تدریس می کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر