پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۲۷۲
يکشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: دهیاران توانمند استان بوشهر در بخشداری‌ها پست مدیریتی می‌گیرند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست با بانوان مسئول در دستگاه‌های اجرایی و بانوان دهیار استان بوشهر اظهار داشت: بانوان یمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و نقش تاثیرگذاری در همه زمینه‌ها دارند.

وی با تاکید برلزوم استفاده از توانمندی‌های بانوان در زمینه‌های مختلف ادامه داد: در استان بوشهر تلاش گسترده‌ای برای تقویت جایگاه بانوان در عرصه‌های مختلف از جمله در زمینه واگذاری مسئولیت و پست‌های مدیریتی صورت گرفته است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه واگذاری پست‌های مدیریتی به بانوان به عنوان یک تکلیف محسوب می‌شود، اضافه کرد: در استان بوشهر سهم بانوان در گرفتن پست‌های مدیریتی افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد پست‌های مدیریتی باید به بانوان واگذار شود، خاطرنشان کرد: در استان بوشهر قبل از دولت تدبیر و امید سهم پست‌های مدیریتی بانوان شش درصد بود که اکنون به ۱۴.۵ درصد رسیده است.

گراوند از انتصاب دو بانوی بخشدار در استان بوشهر خبر داد و افزود: فرایند انتصاب این دو بخشدار در حال انجام است و تلاش می‌شود که واگذاری پست‌های مدیریتی به بانوان شایسته و توانمند افزایش یابد.

وی از تسریع در افزایش سهم بانوان در پست‌های مدیریتی خبر داد و اضافه کرد: بانوان دهیار توانمندی که شایستگی خود را نشان داده‌اند در پست‌های مدیریتی بخشداری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استاندار بوشهر در ادامه به موفقیت بانوان بوشهر در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: بانوان در عرصه‌های تولید  محصولات صنایع دستی، حوزه اشتغال و صنایع روستایی و کارآفرینی موفق عمل کرده‌اند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
با سلام خدمت استاندار محترم

بانوان توانمند پست نمی‌گیرند به بانوان دارای لابی های قدرتمند پست های مدیریتی داده میشود....پیشاپیش تبریک عرض میکنم پست جدید خانم .......  در سمت بخشداری.....
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر