پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: جشن ملی شکرگزاری خرما در 26 شهریورماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی در تنگستان برگزار می‌شود.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اهرم ضمن تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت اظهار داشت: حضور خدام حرم رضوی در استان بوشهر و شهرستان تنگستان بیانگر ارادت خاص مردم این استان به حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا‌ (ع) ‌‌است.
کد خبر: ۵۴۰۶
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴

فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: جشن ملی شکرگزاری خرما در 26 شهریورماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی در تنگستان برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اهرم ضمن تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت اظهار داشت: حضور خدام حرم رضوی در استان بوشهر و شهرستان تنگستان بیانگر ارادت خاص مردم این استان به حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا‌ (ع) ‌‌است.

وی به نود و نهمین سالروز شهادت رئیسعلی دلواری اشاره و از همه دست‌اندرکاران این بزرگداشت به ویژه استاندار بوشهر،  فرماندار تنگستان و معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی که برای حضور ریاست مجلس شورای اسلامی در تنگستان تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

راستگو ابراز امیدواری کرد: مردم دیار حماسه آفرین تنگستان با هم‌دلی و هم‌بستگی در جهت ارتقاء و پیشرفت این منطقه تلاش کنند چراکه مطمئناً وجود اختلاف سبب پسرفت و عقب‌ماندگی می‌شود.

امام جمعه اهرم به بازدید علی لاریجانی از قلعه کلات شهر اهرم اشاره و تصریح کرد: مایه تأسف است که قلعه کلات به عنوان دژ مستحکم مبارزه با استعمار هنوز خرابه است. با توجه به اعتباری که برای بازسازی قلعه کلات تخیصص یافته نیاز است فرمانداری تنگستان و میراث فرهنگی مستقیما بر اجرای این پروژه نظارت کنند.

راستگو ادامه داد: برای بازسازی قلعه کلات و تبدیل شهر اهرم به قطب گردشگری نیاز است برای تملک زمین‌های اطراف قلعه، اهالی این محله همکاری مطولبی داشته باشند.

وی از برگزرای جشن ملی شکرگزاری خرما در شهرستان تنگستان خبر داد و عنوان کرد: این جشن ملی در روز 26 شهریورماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی در تنگستان برگزار می‌گردد که شبکه‌های سراسری نیز آن را پوشش خواهند داد.

امام جمعه اهرم در بخش پایانی سخنان خود به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که در شرایط کنونی وحدت و همدلی نیاز اصلی کشور است و وظیفه همه حمایت از دولت و دستگاه‌های اجرایی است.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر