پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مصلح خاطرنشان کرد: وجود اختلاف در بین اعضای شورای اسلامی شهر برازجان شایسته نیست و این امر خدمت رسانی به مردم را با مشکل مواجه می کند.وی یادآور شد: تشدید اختلافات اعضای شورا...
کد خبر: ۵۴۱۰
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۰

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: تصمیم گیران آمریکایی زیرسلطه رژیم صهیونیستی هستند وهیچ استقلالی از خود ندارند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه با اشاره به تحریم های اخیر آمریکا علیه ایران افزود: با توجه به دخالت رژیم صهیونیستی در تصمیم گیری های آمریکاییان مسوولان نباید به جهان استکبار اعتماد کند.

وی با اشاره به روز جهانی بیسوادی اظهار کرد: در اسلام تاکید بسیار زیادی به سوادآموزی و تحصیل علم و دانش شده و همه باید در گسترش مراکز تعلیم و تربیت اهتمام ورزند.

مصلح با اشاره به هفته تعاون اضافه کرد: تعاونی های تولیدی و توزیعی در اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند و از دولت انتظار داریم از تعاونی ها حمایت کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از تعاونی ها در استان بوشهر غیر فعال اند لازم است دولت تدبیری اساسی در این خصوص بیندیشد.

امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره به فعالیت گروه تروریستی داعش و حمایت عربستان از تروریست ها افزود: تمام تروریست های موجود در منطقه ریشه در عربستان دارند و با پیش بینی های به عمل آمده به زودی تروریسم به اروپا و آمریکا نیز خواهد رسید.

مصلح خاطرنشان کرد: وجود اختلاف در بین اعضای شورای اسلامی شهر برازجان شایسته نیست و این امر خدمت رسانی به مردم را با مشکل مواجه می کند.

وی یادآور شد: تشدید اختلافات اعضای شورا بر سر مساله ریاست و قدرت باعث اختلال در امور شهرداری شده و دودش به چشم مردم می رود.

به نوشته ی ایرنا، مصلح گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید دست از جناح و باند بازی بردارند و به سوگندی که یاد کرده اند پایبند باشند.

وی در پایان بر لزوم تقویت مدارس امین و مدارسی که در امر گسترش تعالیم اسلامی و قرآنی تلاش می کنند تاکید کرد.

امام جمعه برازجان با اشاره به تولد امام رضا (ع) افزود: امام رضا(ع) در اوان جوانی و با سن کم خود فتوا صادر می کرد و این نشان دهنده مقام ممتاز و عالی ایشان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر