پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: پدیده خرید و فروش زمین برای قبر در قبرستان های شهر کازرون چنان داغ شده که امام جمعه این شهر به آن واکنش نشان داده و از آن انتقاد کرده است.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمد خرسند در جلسه شورای عمومی شهرستان کازرون افزود: این کار را بعضی افراد سودجو به قیمت های چند میلیونی انجام می دهند.وی گفت: باید جلو این کار که هیچگونه توجیهی ندارد، گرفته شود.
کد خبر: ۵۵۹۷
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۳

فکرشهر: پدیده خرید و فروش زمین برای قبر در قبرستان های شهر کازرون چنان داغ شده که امام جمعه این شهر به آن واکنش نشان داده و از آن انتقاد کرده است.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمد خرسند در جلسه شورای عمومی شهرستان کازرون افزود: این کار را بعضی افراد سودجو به قیمت های چند میلیونی انجام می دهند.

وی گفت: باید جلو این کار که هیچگونه توجیهی ندارد، گرفته شود.

امام جمعه کازرون در بخش دیگری از سخنانش افزود: باید هرچه زودتر تندیس شهید دانشجو، یکی از روحانیون مبارز در پیروزی انقلاب اسلامی و نخستین رییس دادگاه بعد از پیروزی انقلاب که بدست منافقین ترور شد با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر در یکی از میدان های شهر کازرون نصب شود.

حجت الاسلام خرسند به وظیفه مهم خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: خبرنگار یک امانت دار است و باید در کار خبرنگاری این امانت را حفظ کند و نباید در کار خبر سیاه نمایی و بزرگ نمایی شود.

به نوشته ی ایرنا، شهرستان کازرون در استان فارس در 120 کیلومتری غرب شیراز واقع است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر