پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در راستای تسهیل آمد و شد و کاهش هزینه های شهروندان نخستین خودرو جمعی بین شهری شهرداری وحدتیه در مسیر این شهر تا برازجان مرکز شهرستان دشتستان راه اندازی شد.به گزارش فکرشهر، روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی وحدتیه روز شنبه به نقل از شهردار وحدتیه اعلام کرد: با راه اندازی این خط در صبح ها دو سرویس و بعد از ظهر نیز یک سرویس شهروندان وحدتیه ای و دیگر اهالی روستاهای همجوار به برازجان و بالعکس جابجا می شوند.
کد خبر: ۵۶۰۷
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: در راستای تسهیل آمد و شد و کاهش هزینه های شهروندان نخستین خودرو جمعی بین شهری شهرداری وحدتیه در مسیر این شهر تا برازجان مرکز شهرستان دشتستان راه اندازی شد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی وحدتیه روز شنبه به نقل از شهردار وحدتیه اعلام کرد: با راه اندازی این خط در صبح ها دو سرویس و بعد از ظهر نیز یک سرویس شهروندان وحدتیه ای و دیگر اهالی روستاهای همجوار به برازجان و بالعکس جابجا می شوند.

عبدالحمید صفایی افزود: کرایه هر نفر ده هزار ریال برای یک سرویس است این درحالی است که خودروهای مسافربر شخصی برای بعد مسافت 30 کیلومتری یادشده 25 تا 30 هزار ریال از مردم وجه دریافت می کنند.

شهردار وحدتیه هدف از خرید و راه اندازی این خودرو جمعی عمومی را افزایش ایمنی عبور و مرور، جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه ،افزایش رفاه عمومی و جلب رضایتمندی شهروندان ذکر کرد.

وی اضافه کرد: استفاده بهینه برای نگهداری، حفظ و حراست از این اتوبوس و سایرامکانات شهری و همکاری شهروندان با شهرداری وحدتیه زمینه ساز افزایش امکانات برای رفاه عمومی و توسعه و پیشرفت شهر را در پی خواهد داشت.

شهر وحدتیه با بیش از 18 هزار نفر جمعیت بعنوان قطب تولید خرمای دشتستان در فاصله 100 کیلومتری شرق بوشهر واقع شده است .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر