چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: 671هکتار از اراضی ملی استان بوشهر به ارزش 378میلیارد ریال به نفع دولت رای صادر صادر و رفع تصرف شد.به گزارش فکرشهر، هوشنگ شریفی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اراضی یادشده در قالب 108 فقره پرونده قضایی پیرامون برخورد با متصرفان اراضی ملی و دولتی تشکیل شد و 59 رای که همگی به نفع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر بود صادر شد.شریفی اضافه کرد: اراضی رفع تصرف شده از سودجویان در شهرستان های دشتی، دشتستان، بوشهر، دیلم، کنگان، جم، دیر و تنگستان واقع شده است .
کد خبر: ۵۶۴۱
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶

فکرشهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: 671هکتار از اراضی ملی استان بوشهر به ارزش 378میلیارد ریال به نفع دولت رای صادر صادر و رفع تصرف شد.

به گزارش فکرشهر، هوشنگ شریفی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اراضی یادشده در قالب 108 فقره پرونده قضایی پیرامون برخورد با متصرفان اراضی ملی و دولتی تشکیل شد و 59 رای که همگی به نفع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر بود صادر شد.

شریفی اضافه کرد: اراضی رفع تصرف شده از سودجویان در شهرستان های دشتی، دشتستان، بوشهر، دیلم، کنگان، جم، دیر و تنگستان واقع شده است .

وی یادآورشد: حفاظت و صیانت از منابع ملی موضوعی است که همه مسوولان اجرایی باید به آن توجه داشته باشند و از تمامی امکانات و اختیارات قانونی به منظور عمل به این مهم استفاده کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: مقابله با زمین خواری و تصاحب اراضی ملی و دولتی از رویکردهای مهمی است که این اداره کل در سال های اخیر با توجه به آن اقدامات گسترده ای در راستای صیانت از منابع ملی انجام داده است.

شریفی تصریح کرد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در سال های اخیر با اقدامات قاطع خود در برابر تصرف اراضی ملی و دولتی ثابت کرده که در راستای صیانت از بیت المال با هیچ کس تعارف ندارد.

وی تاکید کرد: حفاظت و حراست از عرصه های منابع طبیعی از وظایف این اداره کل است و از عموم هم استانی های ولایتمدار تقاضامندیم در حفظ و حراست از این انفال که موهبت الهی هستند با نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر همکاری کنند.

شریفی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه خسارت به منابع طبیعی از جمله آتش سوزی، قاچاق چوب، تخریب و تجاوز موارد را به سامانه تلفنی امداد جنگل با شماره 1504رایگان اطلاع دهند تا مامورین یگان حفاظت جهت امداد و اطفا حریق ،مبارزه با قاچاق و جلوگیری از تجاوز به عرصه های منابع طبیعی اقدام کنند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر