جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: رویترز نوشت: یک مقام ارشد آمریکایی گفت که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا برنامه ای برای ملاقات با حسن روحانی در نیویورک ندارد، اما همچنان آماده ی انجام چنین دیداری است.به گزارش فکرشهر و به نقل از انتخاب، به گفته ی این مقام ارشد آمریکایی که خواستار عدم افشای نامش بود، جان کری وزیر خارجه آمریکا نیز احتمالا دیداری دوجانبه با محمدجواد ظریف وزیرخارجه ایران در مورد برنامه هسته ای و دیگر مسائل خواهد داشت.
کد خبر: ۵۷۷۸
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: رویترز نوشت: یک مقام ارشد آمریکایی گفت که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا برنامه ای برای ملاقات با حسن روحانی در نیویورک ندارد، اما همچنان آماده ی انجام چنین دیداری است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از انتخاب، به گفته ی این مقام ارشد آمریکایی که خواستار عدم افشای نامش بود، جان کری وزیر خارجه آمریکا نیز احتمالا دیداری دوجانبه با محمدجواد ظریف وزیرخارجه ایران در مورد برنامه هسته ای و دیگر مسائل خواهد داشت.

این مقام امریکایی اضافه کرد: در حال حاضر برنامه ای برای دیدار با رئیس جمهور ایران تنظیم نشده، اما رئیس جمهور جمهور آمریکا به آمادگی برای چنین دیدارهایی شهرت دارد، اما انتخاب با ایران است.

سال گذشته، اوباما و روحانی بایکدیگر تلفنی گفتگو کردند.  این دو سال گذشته باوجود آنکه در نیویورک به سر می بردند، بایکدیگر ملاقات نکردند.

این مقام آمریکایی اضافه کرد: این احتمال وجود دارد که وزرای خارجه پنج بعلاوه یک و ایران به مذاکرات هسته ای نیویورک بپیوندند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر