پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تفاوت‌های فرهنگی زوجین از دلایل افزایش طلاق است.به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این ایام یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است که درس‌های بزرگی داشت.وی با تقدیر از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر، اضافه کرد: برنامه‌های بسیار خوبی در این هفته در سطح استان بوشهر برگزار شد که برگزاری این برنامه‌های بیانگر همسوئی مسئولان با شهدای دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۹۷۴
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۲

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تفاوت‌های فرهنگی زوجین از دلایل افزایش طلاق است.

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این ایام یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است که درس‌های بزرگی داشت.

وی با تقدیر از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر، اضافه کرد: برنامه‌های بسیار خوبی در این هفته در سطح استان بوشهر برگزار شد که برگزاری این برنامه‌های بیانگر همسوئی مسئولان با شهدای دفاع مقدس است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ملت ایران همواره برای دفاع از این آب و خاک اماده هستند، تصریح کرد: ملت ایران با حرکت در مسیر ولایت‌مداری در صورت هر گونه حرکت تجاوزگرانه جهان سلطه از این کشور دفاع می‌کنند.

وی در ادامه به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و بیان داشت: این ازدواج برکات بسیار زیادی برای همه جهان داشته است و جوانان ما باید این ازدواج را به عنوان الگوی خود قرار دهند.

آیت‌الله صفایی بوشهری بر لزوم تلاش برای تسهیل در ازدواج جوانان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: خانواده‌ها در این زمینه نقش بسیار مهمی دارند و نباید برای مسائلی همچون مهریه سنگین و نحوه برگزاری جشن ازدواج سخت گیری کنند.

خانواده‌ها از دخالت بی‌مورد در زندگی جوانان خودداری کنند

وی تفاوت‌های فرهنگی زوجین را به عنوان یکی از مهمترین عوامل طلاق در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: قبل از ازدواج باید شناخت کافی زوجین از هم ایجاد شود و در پیوند‌ها به همگن بودن خانواده‌ها توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خواستار پرهیز خانواده‌ها از دخالت بی‌مورد در امور زوجین شد و تاکید کرد: دخالت‌های بی‌مورد خانواده‌ها از عوامل افزایش طلاق در جامعه است و خانواده‌ها باید فقط در زمان ضروری به مسائل ورود کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری در ادامه به روز ملی ناشنوایان اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به این قشر داشته باشند و زمینه اشتغال این افراد فراهم شود.

وی در ادامه به روز ایمنی و آتش نشانی، روز سالمند و روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی اشاره کرد و مطالبی را در این زمینه عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر