پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت: مردم به بیمارستان‌های دولتی اعتماد بیشتری کنند.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در آیین عبادی سیاسی و وحدت آفرین نماز جمعه این هفته شهرخورموج که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای امام خامنه‌ای این شهر اقامه شد، هفته دفاع مقدس را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفت و اظهار داشت: دست همه رزمندگان دفاع مقدس را بوسه می‌زنم که توانستند وظیفه خود را به نفع احسن در دوران غربت اسلام که همه جهانیان علیه آن تهاجم کرده بودند، انجام دهند.
کد خبر: ۵۹۷۵
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۲

فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت: مردم به بیمارستان‌های دولتی اعتماد بیشتری کنند.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در آیین عبادی سیاسی و وحدت آفرین نماز جمعه این هفته شهرخورموج که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای امام خامنه‌ای این شهر اقامه شد، هفته دفاع مقدس را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفت و اظهار داشت: دست همه رزمندگان دفاع مقدس را بوسه می‌زنم که توانستند وظیفه خود را به نفع احسن در دوران غربت اسلام که همه جهانیان علیه آن تهاجم کرده بودند، انجام دهند.

امام جمعه خورموج با اشاره به سالروز ازدواج مطهر آسمانی دو نور پاک الهی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: خانواده‌ها نباید نسبت به ازدواج جوانان سخت‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها از ازدواج این دو گوهر گرانبها الگو گیرند، به پنجم مهرماه سالروز شکست حصر آبادان اشاره کرد و یادآور شد: شکست حصر آبادان نخستین عملیات گسترده رزمندگان اسلام (ثامن‌الأئمه) بود که منجر به شکست حصر آبادان شد.

وی به روز جهانی قلب و آغاز هفته سلامت قلب اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات جسمی در بین جوانان، پیران، چاق، لاغر و .. بیماری قلبی است که یکی از عوامل مرگ‌های ناگهانی به‌ شمار می‌رود.

مصلح متذکر شد: مردم اعتماد خود را به بیمارستان‌های دولتی بیشتر کنند و امروز اجرای طرح تحول نظام سلامت که توسط دولت اجرا می‌شود دارای برکات و نعمات فراوانی است که مردم هم از این بیمارستان‌ها استفاده کنند.

امام جمعه خورموج در پایان بیان کرد: مقام معظم رهبری وقتی از بیمارستان ترخیص شدند از پزشکان و بیمارستان‌های داخلی تشکر کردند و بستری شدن امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در بیمارستان دولتی یک الگو برای آحاد مردم شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر