پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: آموزش وپرورش محلی است برای تربیت وتعلیم فرزندان جامعه و نباید در استان بوشهر گرفتار مسایل سیاسی شود.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته گناوه افزود: ورود کردن مسایل سیاسی به بدنه آموزش وپرورش سهم مهلکی است که اثرات و تبعات منفی و خطرناکی بر جامعه بویژه تربیت فرزندان برجای می گذارد و بارها رهبر معظم انقلاب براین مهم تاکید کرده اند.وی اظهارکرد: بلاتصدی بودن آموزش و پرورش شهرستان گناوه همزمان با بازگشایی مدارس و گذشت چندروز از ورود دانش آموزان به مدارس، نگران کننده است.
کد خبر: ۵۹۷۷
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: آموزش وپرورش محلی است برای تربیت وتعلیم فرزندان جامعه و نباید در استان بوشهر گرفتار مسایل سیاسی شود.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته گناوه افزود: ورود کردن مسایل سیاسی به بدنه آموزش وپرورش سهم مهلکی است که اثرات و تبعات منفی و خطرناکی بر جامعه بویژه تربیت فرزندان برجای می گذارد و بارها رهبر معظم انقلاب براین مهم تاکید کرده اند.

وی اظهارکرد: بلاتصدی بودن آموزش و پرورش شهرستان گناوه همزمان با بازگشایی مدارس و گذشت چندروز از ورود دانش آموزان به مدارس، نگران کننده است.

امام جمعه گناوه گفت: با استاندار بوشهر در زمینه وضعیت پیش آمده در آموزش و پرورش گناوه صحبت کردم و از وی خواستم تا با تدبیر چاره اندیشی کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم شعار تدبیر و امید دراین مجموعه و شهرستان که تا هنوز محقق نشده، با خرد جمعی شاهد باشیم.

امام جمعه گناوه در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه با اشاره به سفر رییس جمهوری به نیویورک و موضع گستاخانه نخست وزیر انگلیس در قبال ایران اسلامی گفت: همه ملت های دنیا می دانند که انگلیس از عمده کشورهایی است که از تروریسم حمایت می کند.

وی بیان کرد: ایران اسلامی در مبارزه با تروریسم همواره پیشگام و پیشقدم بوده و متحمل جنایت های زیادی از طرف تروریست ها شده و در این ارتباط از بدو انقلاب تاکنون 20 هزار نفر را در کشور شهید کرده اند.

رکنی حسینی به اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی که قراراست از پنجم مهرما در کشور آغاز شود اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح لازمه آبادانی و خوداتکایی ملی است.

وی از بهره برداران خواست تا با ماموران سرشماری کمال همکاری داشته باشند و ضمن ارایه اطلاعات دقیق و صحیح تعامل و مشارکت دراجرای این طرح داشته باشند.

امام جمعه گناوه با تبریک سالروز فرخنده ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا(س) ازمسوولان و خانواده ها خواست تا زمینه های لازم را برای ازدواج جوانان تسهیل و بخوبی فراهم کنند. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر