پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه موقت دیر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دیر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این ایام یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلامی در دوران جنگ تحمیلی است که توانستند از این مرز و بوم دفاع کنند و اجازه تصرف کشور را به دشمن ندادند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام ابراهیم بحرانی با تاکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، خاطرنشان ساخت: هنرمندان در انتقال فرهنگ شهادت نقش بسیار مهمی دارند و کارهای خوبی نیز تاکنون در این زمینه صورت گرفته است و باید شاهد کارهای دیگری در این راستا باشیم.
کد خبر: ۵۹۷۸
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸

فکرشهر: امام جمعه موقت دیر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دیر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این ایام یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلامی در دوران جنگ تحمیلی است که توانستند از این مرز و بوم دفاع کنند و اجازه تصرف کشور را به دشمن ندادند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام ابراهیم بحرانی با تاکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، خاطرنشان ساخت: هنرمندان در انتقال فرهنگ شهادت نقش بسیار مهمی دارند و کارهای خوبی نیز تاکنون در این زمینه صورت گرفته است و باید شاهد کارهای دیگری در این راستا باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اعلام مواضع رئیس جمهوری اسلامی ایران در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد اشاره کرد و ادامه داد: مواضع آقای روحانی در این اجلاس شفاف و خوب بود.

امام جمعه موقت دیر با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) بر لزوم تلاش برای تسهیل در ازدواج جوانان تاکید کرد و افزود: خانواده‌ها نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند و باید فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه صورت بگیرد.

به نوشته ی مهر، وی با تاکید بر اینکه عدم تمکین مالی نباید مانعی برای ازدواج جوانان باشد، تصریح کرد: برخی تشریفات اضافی باعث ایجاد خلل در ازدواج جوانان شده است که باید این تشریفات بی مورد حذف شوند و شاهد ازدواج آسان جوانان باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر