پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۹۱۶
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

فکرشهر:  در قالب یادواره شهدای ترور استان بوشهر، از خانواده ۱۴ شهید ترور در استان تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه ظهر یکشنبه در آئین یادواره شهدای ترور در استان بوشهر اظهار داشت: در زمینه معرفی شهدای ترور به خوبی عمل نشده است و برگزاری این یادواره‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی به ۱۷ هزار نفر قربانی ترور اشاره کرد و ادامه داد: متأسفانه مدعیان حقوق بشر مدافع این تروریست‌ها هستند و سازمان‌های بین‌المللی دنیا و مدعیان دفاع از حقوق بشر تاکنون یک بار هم آنها را محکوم نکرده‌اند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه توطئه‌ها و جنایت منافقان برای دنیا ثابت شده است افزود: تروریست‌ها تلاش می‌کنند با ایجاد ترس و وحشت در دل دیگران نقشه ترور و کشتار خود را در سطح دنیا عملی کنند.

وی با بیان اینکه داعش را استکبار جهانی ایجاد کرده است، اضافه کرد: داعش را به بهانه مبارزه با تروریسم ایجاد کردند و مسلمانان را به جان هم انداختند تا گرایش حداکثری غیرمسلمانان به اسلام در اروپا کاهش یابد.

خسرو پناه گفت: استکبار جهانی به طور پیوسته و پشت سر هم از منافقان تروریست، کومله‌های تروریست و داعش وحشی حمایت و سلاح‌های مدرن برای آنها تأمین کردند ولی سپاه پاسداران که پیشتاز مقابله با تروریسم است را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دادند.

وی خواستار تدوین پایان‌نامه‌های دانشجویان با موضوع معرفی شهدای ترور شد و بیان کرد: تنها برگزاری آئین‌های یادبود و تجلیل از خانواده شهدا کافی نیست بلکه باید این شهدا را با شیوه‌ها و زبان‌های مختلف به دنیا معرفی شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این آئین با اشاره به اینکه باید به خوبی نسبت به معرفی شهدای ترور اقدام شود، گفت: در استان بوشهر ۱۴ شهید ترور وجود دارد.

حجت الاسلام یوسف جمالی هدف از برگزاری این یادواره را معرفی شهدای ترور به جامعه و بیان توطئه‌های آنان برعلیه نظام جمهوری عنوان کرد و افزود: در صورتی که شهدای ترور را معرفی نکنیم به طور یقین در طول تاریخ جای جلاد و شهید عوض می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این آئین خواستار انجام کارهای فاخر برای معرفی شهدای ترور استان بوشهر شد و اضافه کرد: تروریست‌ها در ابتدا اقدام به ترور شخصیتی می‌کنند و بعد به دنبال ترور فیزیکی می‌روند.

سرهنگ سهراب انبارکی با اشاره به ترور شخصیتی شهدای ترور موفق نبوده است و به دنبال ترور فیزیکی آنها رفته‌اند ادامه داد: ریشه ترور در راستای تفکر شیطانی است و شهدای ترور از جمله افرادی هستند که در مقابل این تفکر ایستادند و مقاومت کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر