پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۱۷۰
جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت:تعاونی‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری در حوزه اقتصادی بخصوص در زمینه اشتغال زایی دارند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک نژاد صبح جمعه در جلسه با مسئولان شرکت‌های تعاونی شهرستان گناوه به مناسبت هفته تعاون اظهار داشت: تعاونی‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری در حوزه اقتصادی بخصوص در زمینه اشتغال زایی دارند و لازم است گام‌های بلندتری در زمینه گسترش تعاونی‌ها برداشت.

وی افزود: با توجه به اهمیت اشتغالزایی تعاونی‌ها، کسانی که متقاضی ایجاد کارگاه‌ها و تعاونی‌های مختلف برای ایجاد اشتغال بیشتر هستند توسط اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان به کارگروه‌های مختلف رفع موانع تولید، اقتصاد مقاومتی و اشتغال و سرمایه گذاری معرفی و در دستور کار باشد.

پاک نژاد با تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و فعالیت‌های تعاونی‌های سطح شهرستان گفت: در شهرستان گناوه تعاونی‌های متعدد و فعالی وجود دارد که تلاش آنها در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است.

فرماندار گناوه با اشاره به برخی از مشکلات مطرح شده توسط مسئولین تعاونی‌ها بیان کرد: تعاونی‌ها باید با تلاش و کوشش و پیگیری برای حل مشکلات موجود اقدام کنند و مسئولان شهرستان نیز هر آنچه در توان داشته باشند در رفع مشکلات تعاونی‌ها همکاری و کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: همه باید با کمک و مشورت و همکاری و تعامل در رفع و حل مشکلات موجود تلاش کنیم.

پاک نژاد گفت: عرضه محصولات تعاونی‌های تولیدی بخصوص در زمینه تولید صنایع دستی بسیار مهم است و بازاریابی این محصولات به صورت جدی دنبال شود و و در کنار عرضه، آموزش این صنایع با همکاری فنی و حرفه‌ای و آموزش و پرورش توسط مدیران فعال تعاونی‌ها در دستور کار باشد.

در این نشست مشکلات تعاونی‌ها مطرح شد که این مشکلات مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم گرفته شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر