پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امورعمرانی استانداری بوشهر گفت: هم اکنون مرکز این استان چهارایستگاه آتش نشانی دارد که امسال دو ایستگاه جدید به این شمار افزاده می شود.به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی در نشست با مسوولان آتش نشانی بوشهر افزود: به لحاظ موقعیت ویژه شهر بوشهر باید امکانات امداد و نجات درآن نسبت به دیگر نقاط کشور مجهزتر شود تا در مواقع بحران جوابگوی مشکلات باشد.وی با اشاره به این که دمای هوای بوشهر درهشت ماه از سال بالای 35 درجه است گفت: این وضعیت آب و هوایی سبب شده است که عملیات های آتش نشانان در شهر بوشهر بیشتر سایر نقاط باشد.
کد خبر: ۶۰۹۹
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۶

فکرشهر: معاون امورعمرانی استانداری بوشهر گفت: هم اکنون مرکز این استان چهارایستگاه آتش نشانی دارد که امسال دو ایستگاه جدید به این شمار افزاده می شود.

به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی در نشست با مسوولان آتش نشانی بوشهر افزود: به لحاظ موقعیت ویژه شهر بوشهر باید امکانات امداد و نجات درآن نسبت به دیگر نقاط کشور مجهزتر شود تا در مواقع بحران جوابگوی مشکلات باشد.

وی با اشاره به این که دمای هوای بوشهر درهشت ماه از سال بالای 35 درجه است گفت: این وضعیت آب و هوایی سبب شده است که عملیات های آتش نشانان در شهر بوشهر بیشتر سایر نقاط باشد.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر اضافه کرد: استاندارد ایستگاه آتش نشانی به ازای هر 50 هزار نفر یک ایستگاه است و این بندر بوشهر از استاندارد لازم در ایجاد ایستگاههای آتش نشانی برخوردار است ولی به سبب شبه جزیره بودن آن باید تجهیزات آن افزایش یابد.

رستمی گفت: امسال شمار ایستگاه های آتش نشانی در بوشهر به شش ایستگاه افزایش می یابد و تجهیزات آتش نشانی ها از جمله دو دستگاه موتورسیکلت آتش نشان برای رسیدگی به حوادث منازل بافت قدیم که درکوچه های تنگ قرار دارند به آنها افزوده می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر با بیان این که سازمان آتش نشانی بندر بوشهر با برخورداری از 18 دستگاه خودرو ناوگان امدادی پاسخگوی نیازهای شهری است گفت: این دستگاهها افزون بر پاسخگویی به خدمات مورد نیاز شهروندان بوشهری درصورت ضرورت برای امداد رسانی به دیگر شهرستان های استان نیز اعزام می شوند.

علیرضا نکیسا با بیان این که این سازمان 35 نفر نیرو کمبود دارد افزود: افزون بر 108 نفر از نیروهای شاغل در این سازمان پنج هزارو 50 نفر نیز به صورت داوطلبانه با سازمان آتش نشانی بوشهر همکاری می کنند.

وی با اشاره به این که 175 مورد عملیات آتش سوزی در نیمه نخست امسال در شهر بوشهر انجام شده است افزود: درشش ماه نخست امسال این سازمان با درخواست شهروندان 274 ماموریت شامل آتش سوزی، امداد و نجات و خدمات ایمنی انجام داده است.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر