پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر گفت: با توجه به اجرای طرح همکدسازی در سراسر کشور این طرح ازساعت 22روز 16 مهر جاری دراین استان اجرایی خواهد شد.به گزارش فکرشهر، حمید رضا بحرانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: دراین طرح کدهای بین شهری 0771،0772 و0773به 077 تغییر یافته و شماره های هفت رقمی تلفن های ثابت دراستان بوشهر به هشت رقمی تغییر خواهد کرد.
کد خبر: ۶۱۱۳
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۲

فکرشهر: مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر گفت: با توجه به اجرای طرح همکدسازی در سراسر کشور این طرح ازساعت 22روز 16 مهر جاری دراین استان اجرایی خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، حمید رضا بحرانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: دراین طرح کدهای بین شهری 0771،0772 و0773به 077 تغییر یافته و شماره های هفت رقمی تلفن های ثابت دراستان بوشهر به هشت رقمی تغییر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مردم استان می توانند برای اطلاع از تغییرات شماره های ثابت خود و دیگر مشترکان تلفن ثابت، با 118 یا شماره3666 تماس گرفته وشماره جدید مورد نظر را دریافت کنند و یا به سایت شرکت مخابرات استان بوشهر به آدرس WWW.BUTC.IR و یا ادارت و مراکز مخابراتی محل سکونت خود در استان بوشهر مراجعه کنند.

بحرانی ادامه داد: مزیت اجرای این سهولت در برقراری ارتباط وهمسان سازی تعرفه ارتباط در کل استان است. 

وی ادامه داد: این طرح در51 مرکز شهری و164مرکز روستایی درشهرستانهای بوشهر، دشتستان، دیلم، گناوه، تنگستان، دشتی، دیر، کنگان، عسلویه و جم اجرا خواهد شد.

بحرانی دربخش دیگری سخنان خود درباره وضعیت اینترنت در استان بوشهر گفت: متولی اینترنت در این استان فقط مخابرات نیست بلکه یک مجموعه در ارائه خدمات آن دخیل هستند و شرکت زیر ساخت متولی امر اینترنت و پهنای باند دراستان بوشهر است.

وی اظهارکرد: بسیاری ازمشترکان از شرکت های خصوصی خدمات اینترنت را دریافت کرده اند که دراین زمینه مخابرات استان پاسخگو نیست و ما تنها به مشترکانی که خدمات اینترنت را از مخابرات دریافت می کنند پاسخگو هستیم.

بحرانی اضافه کرد: در برخی موارد مشکل از شبکه اینترنت نیست و مربوط به تجهیزاتی است که مشترکان در منازل و یا محل کار خود استفاده می کنند که اطلاع نداشته و مشکل را به شبکه مخابرات ارتباط می دهند که باید دراین زمینه همه موارد را بررسی کنند.

وی افزود: هم اینک به بهترین نحو خدمات و سرویس دهی به مشترکان مخابرات استان ارائه می شود و شرکت زیرساخت نیز دراین زمینه تلاش فراوان دارد.

بحرانی بیان کرد: در هشت ماه اخیر ظرفیت پهنای باند استان دو برابر و بزودی این ظرفت سه برابر خواهد شد.

وی درباره دکل هایی که در هر نقطه شهری و روستایی نصب می شوند، ادامه داد: این رویه نه تنها درکشور ما بلکه در دنیا مرسوم بوده و دکل های مخابراتی با اشکال مختلف درنقاط مختلف مسکونی وغیره نصب می شوند و طراحی آنها به گونه ای است که باید در نقاط یادشده نصب شوند.

بحرانی ادامه داد: واردات هر گونه کالای مرتبط با دکل های مخابراتی تحت نظارت دستگاه های اجرایی کشور وارد می شوند. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر