پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۲۸۵
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: ۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و داخلی شهرداری خورموج استان بوشهر در سال جاری برای توسعه و خرید تجهیزات پیشرفته آتش نشانی این شهر اختصاص یافته است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، شهردار خورموج روز یکشنبه در آیین  تجلیل از آتش نشانان این شهر گفت: از این میزان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای احداث ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی خورموج در محلات جنوبی این شهر اختصاص یافته که عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و امیدواریم بزودی تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

احمد شیخیانی افزود: همچنین ۷۰۰ میلیون تومان برای خرید ۲ دستگاه خودور پیشرفته و پیش سرعتی آتش نشانی با تجهیزات کامل و  ۳۰۰ میلیون تومان نیز برای راه‌اندازی باشگاه بدنسازی و آموزش آتش نشانان خورموج هزینه شده که نقشی مهم در حفظ آمادگی جسمانی آتش نشانان شهرستان دشتی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: علاوه براین ۱۵۰ میلیون تومان برای تعمیر ماشین آلات و تجهیزات فرسوده آتش نشانی هزینه شده است.

شیخیانی به  برگزاری دوره‌های آموزش‌ ایمنی و نحوه اطفای حریق در ادارات دولتی و مدارس شهر اشاره کرد و افزو: در یکسال گذشته با هزنیه ۲۵۰ میلیارد تومان  ۲۵ دوره آموزش ایمنی و اطفای حریق در سطح ادارات و مدارس خورموج برگزار شده که باعث ارتقای مهارتی کارکنان ادارات و دانش آموزان مدارس شهرستان دشتی  شد.

در این مراسم از آتش نشانان شهر خورموج با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با ۴۱ هزار نفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب  بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر