پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: استعدادهای درخشان در نقاط روستایی استان بوشهر شناسایی می شود.به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در نشست با جامعه نیکوکاری ابرار اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: مشارکت در رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم از کارهای بسیار پسندیده و انسان دوستانه است که درایران به وفور شاهد آن هستیم.وی با تقدیر از کارهای خیرخواهانه جامعه نیکوکاری ابرار اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: این جامعه نیکوکار یک مدرسه شبانه روزی در بوشهر خواهد ساخت که در توسعه آموزشی استان نقشی مهم خواهد داشت.
کد خبر: ۶۱۶۸
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: استعدادهای درخشان در نقاط روستایی استان بوشهر شناسایی می شود.

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در نشست با جامعه نیکوکاری ابرار اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: مشارکت در رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم از کارهای بسیار پسندیده و انسان دوستانه است که درایران به وفور شاهد آن هستیم.

وی با تقدیر از کارهای خیرخواهانه جامعه نیکوکاری ابرار اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: این جامعه نیکوکار یک مدرسه شبانه روزی در بوشهر خواهد ساخت که در توسعه آموزشی استان نقشی مهم خواهد داشت.

استاندار بوشهر با اشاره به نقش بسیار مهم اتاق بازرگانی در توسعه اقتصادی، اضافه کرد: فعالیت‌های خیرخواهانه اتاق بازرگانی بسیاری از نارسائی‌های جامعه را رفع می‌کند.

ساخت یک واحد آموزشی شبانه روزی در بوشهر

وی تصریح کرد: ساخت یک واحد آموزشی شبانه روزی در بوشهر جامعه نیکوکاری ابرار اتاق بازرگانی ایران یکی از مشکلات بسیار مهم مردم در روستاهایی که با مراکز اموزشی فاصله دارند را رفع می‌کند.

سالاری به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار آموزش و پرورش در رشد و توسعه جامعه اشاره کرد و ادامه داد: همه باید برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی تلاش کنیم تا همه بتوانند از امکانات آموزشی مناسب استفاده کنند.

وی خواستار تلاش برای شناسایی استعدادهای درخشان در نقاط روستایی شد و ادامه داد: راه‌اندازی این مدرسه شبانه‌روزی در این زمینه دارای اهمیت زیادی است و باید زمینه حضور خیرین را در توسعه همه جانبه استان و رفع محرومیت‌ها فراهم کنیم.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر