پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
از مدیران مراکز بهداشتی می‌خواهیم که با تعامل خوب با مسئولان ادارات به حل مشکلات مردم و پیشبرد اهداف بخش سلامت کمک کنند.
کد خبر: ۶۱۹
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت دشتستان از خدمات‌رسانی شبانه‌روزی مراکز بهداشتی درمانی دشتستان در تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا کهن شب گذشته در جلسه سرپرستان مراکز بهداشتی و درمانی دشتستان گفت: توجه به سلامتی و بهداشت شهروندان باید در دستور کار مسئولان و متولیان امور باشد و شبکه بهداشت در این راستا اهتمام خاصی دارد.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی درمانی در دستور کار این شبکه است و در سال 93 در این مسیر گام‌های اساسی برداشته می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با بیان عملکرد شبکه و مشکلات موجود، گزارش کاملی از گردش مالی شبکه در بخش‌های پرسنلی، پزشک خانواده و داروخانه و ... ارائه و نکاتی در مورد سرشماری و اتمام عملیات در زمان مقرر را بیان کرد.

کهن تصریح کرد: دقت در تهیه آمارها و استخراج داده‌ها بسیارمهم است و از سرپرستان می‌خواهیم که زیج‌های حیاتی را تکمیل کرده و به تدریج تا پایان سال تحویل واحد هماهنگی و گسترش دهند.

وی عنوان کرد: مسئولان مراکز باید نظارت و حضور مستمر در کشیک‌های نوروزی واحدهای خود داشته باشند تا خدمت‌رسانی به نحو مطلوبی به مردم ارائه شود.

کهن افزود: از مدیران مراکز بهداشتی می‌خواهیم که با تعامل خوب با مسئولان ادارات به حل مشکلات مردم و پیشبرد اهداف بخش سلامت کمک کنند.

وی گفت: پس از تعطیلات سال جدید از مسئولان مراکز انتظار می‌رود، مراکز تجزیه و تحلیل کاملی از عملکرد مرکز خود را جمع‌آوری و به ستاد ارسال کنند که ارزیابی وضعیت موجود و برنامه عملیاتی مراکز نیز شامل آن می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان از خدمات‌رسانی شبانه‌روزی مراکز بهداشتی درمانی دشتستان در تعطیلات نوروز خبر داد و عنوان کرد: مراکز بهداشتی و درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های دشتستان در ایام تعطیلات خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌کنند.

در ادامه مسولان واحدهای ستادی انتظارات خود را از مراکز بهداشتی و درمانی بیان و در خصوص برنامه‌های در حال اجرا مطالبی را عنوان کردند.

در پایان مسئولان مراکز بهداشتی و درمانی نیز به بیان مشکلات موجود و وضعیت کنونی مراکز خود پرداختند. /ص

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر