پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: براساس انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بوشهر به عنوان یکی از پنج استان منتخب برای ایجاد بازارچه خوداشتغالی زنان برگزیده شد.به گزارش فکرشهر، فاطمه دهقانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس این تفاهم نامه، طرح کمک به راه اندازی و یا تقویت پنج بازارچه خوداشتغالی زنان در پنج استان منتخب کشور در نیمه دوم سال اجرا می شود.
کد خبر: ۶۲۷۹
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱

فکرشهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: براساس انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بوشهر به عنوان یکی از پنج استان منتخب برای ایجاد بازارچه خوداشتغالی زنان برگزیده شد.

به گزارش فکرشهر، فاطمه دهقانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس این تفاهم نامه، طرح کمک به راه اندازی و یا تقویت پنج بازارچه خوداشتغالی زنان در پنج استان منتخب کشور در نیمه دوم سال اجرا می شود.

وی با اشاره به عضویت استان بوشهر به عنوان یکی از پنج استان منتخب درمجمع مشورتی مرتبط اظهارکرد: همچنین براساس این تفاهم نامه در نیمه دوم امسال اجرای طرح جامع ارتقای توان مدیریتی ویژه مدیران و کارشناسان امور بانوان و خانواده استانداری ها و فرمانداری ها و اجرای طرح تقویت کانون های فرهنگی و اجتماعی زنان استان در دستور کار قرار دارد.

دهقانی هدف از اجرای این سه طرح را ارتقای سطح دانش و مهارت های مدیریتی مدیران و کارشناسان، تربیت مربیان و مشاوران بومی آموزش خانواده بومی آموزش دیده و شناسایی زنان توانمند و کارآفرین استان ها و بهره جویی از ظرفیت های بومی برای تقویت و توسعه کسب و کارهای محلی و رونق اقتصادی مناطق مختلف کشور عنوان کرد.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: برای تحقق برنامه ریزی های دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور، از ابتدای امسال ایجاد بانک اطلاعاتی از زنان کارآفرین و حوزه فعالیت های آنان در دستور کار قرار گرفت و آمارهای لازم در این زمینه جمع آوری شد.

وی بیان کرد: انجمن بانوان کارآفرین برای نخستین بار دراستان بوشهر تشکیل شد زیرا این استان دراین زمینه از ظرفیت خوبی برخوردار است و هر شهرستان در حوزه خاص خودش فعال است.

دهقانی اظهار کرد: پویایی و توسعه فعالیت های این انجمن نیازمند حمایت مدیران استان است که استاندار بوشهر با حساسیت خاص مسائل مربوط به زنان را پیگیری می کند.

وی اضافه کرد: جشنواره ها و همایش های متعددی نیز دراین حوزه برگزار شده است و به دنبال ایجاد انجمن زنان کارآفرین در حوزه کشاورزی هستیم. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر