پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي بوشهر گفت: چهار واحد صنعتي فرآوری خرما استان بوشهر نشان حلال دریافت کردند.به گزارش فکرشهر، مهدي صفوي دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه نخیلات و کشاورزی و تولید خرما دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که باید زمینه فرآوری و بسته‌بندی خرمای استان بوشهر به خوبی فراهم شود.وی اضافه کرد: چهار واحد صنعتي فرآوری و بسته‌بندی خرما در قالب گروه توسعه خوشه صنعتی خرمای استان بوشهر موفق به کسب گواهينامه ISO2200 از MIC انگلستان و نشان حلال از موسسه حلال جهاني شدند.
کد خبر: ۶۲۸۰
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱

فکرشهر: مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي بوشهر گفت: چهار واحد صنعتي فرآوری خرما استان بوشهر نشان حلال دریافت کردند.

به گزارش فکرشهر، مهدي صفوي دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه نخیلات و کشاورزی و تولید خرما دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که باید زمینه فرآوری و بسته‌بندی خرمای استان بوشهر به خوبی فراهم شود.

وی اضافه کرد: چهار واحد صنعتي فرآوری و بسته‌بندی خرما در قالب گروه توسعه خوشه صنعتی خرمای استان بوشهر موفق به کسب گواهينامه ISO2200 از MIC انگلستان و نشان حلال از موسسه حلال جهاني شدند.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي بوشهر تصریح کرد: دریافت این گواهینامه‌ها در راستای تحقق استاندارد سازی و ارائه خدمات با کیفیت بالا با حمایت شرکت شهرك هاي صنعتي بوشهر محقق شده است.

دستیابی به سهم بيشتر در كشورهاي مسلمان

وی دستیابی به سهم بيشتر در كشورهاي مسلمان را به عنوان یکی از اهداف دريافت نشان حلال توسط این واحدها عنوان کرد و افزود: ارج نهادن به حقوق مشتریان و حفظ سلامت آنان و اعتبار بخشي به محصولات گروه در بازار جهانی نیز از دیگر اهداف این نشان است.

صفوی رقابت با شرکت های دیگر نقاط جهان را به عنوان دیگر اهداف دريافت نشان حلال توسط این واحدها عنوان کرد و ادامه داد: از مهمترین مؤلفه‌های يك گروه موفق تولید محصولات سلامت محور، توجه به محیط زیست و رضایت مشتری است.

وی تصریح کرد: به دلیل وجود نقاط قوت قابل توجه سازمانی گروه توسعه خوشه صنعتي خرماي بوشهر موفق به دریافت گواهینامه ایزو 22000 در خط تولید محصولات خود و همچنين نشان حلال شد.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر