پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرهنگ موسیوند در گفتگوی اختصاصی با فکرشهر:
سرهنگ رضا موسیوند در گفتگوی اختصاصی با فکرشهر اظهار داشت: از ابتدای سال تحصیلی 94 – 93، ورود موتورسیکلت به مدارس دشتستان ممنوع شده است و ...
کد خبر: ۶۲۸۱
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

سرهنگ رضا موسیوند در گفتگوی اختصاصی با فکرشهر اظهار داشت: از ابتدای سال تحصیلی 94 – 93، ورود موتورسیکلت به مدارس دشتستان ممنوع شده است و امیدواریم که والدین همکاری لازم را با راهنمایی و رانندگی انجام دهند.

به گزارش فکرشهر، وی ادامه داد: با اجرای این مصوبه، راهکارهایی برای سهولت در رفت و آمد دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

سرهنگ موسیوند افزود: به دلیل رعایت مسائل امنیتی و ترافیکی اقدام به احداث دو شرکت جهت ساماندهی کلیه ی سرویس های مدارس شده و همه ی مدیران مدارس موظفند سرویس های خود را جهت ساماندهی به این شرکت ها معرفی نمایند و هزینه سرویس نیز به مدارس پرداخت می گردد.

وی ادامه داد: موتورسواران باید قانون را رعایت کنند و با موتورسوارانی که حرکات حادثه خیز انجام دهند با شدت بیشتری برخورد خواهد شد.

سرهنگ موسیوند افزود: خط کشی معابر شهر و جلوی مدارس انجام شده است و با جلوگیری از ورود موتورسواران به مدارس که نقش اصلی را در تصادفات داشتند، امیدورایم این آمار بهبود نیز یابد.

سرهنگ موسیوند افزود: تعداد 150 دست لباس همیار پلیس خریداری شده تا بین مدارس و برخی دانش آموزان تقسیم گردد و به سایر دانش آموزان جهت عبور از خیابان کمک کنند.

وی پیرامون فرهنگ سازی و تعلیم قوانین ترافیکی به کودکان نیز گفت: برای آموزش دانش آموزان یک پارک ترافیک در برازجان وجود دارد و در صدد هستیم یک پارک ترافیک دیگر نیز در آبپخش راه اندازی کنیم.

رییس پلیس راهور دشتستان از کاهش 14 درصدی تصادفات در 6 ماه اول امسال در شهرستان نیز خب داد و افزود: در هفته ناجا همایش موتورسواران قانونمند برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر