چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال جرایم خشن در این استان 32 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده روز دوشنبه در آیین صبحگاه مشترک گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در استان بوشهر افزود: این در حالی است که در این مدت کشفیات این جرایم 112درصد بوده که 81 درصد آن مربوط به سال جاری و 31درصد مربوط به پارسال است. وی اضافه کرد: پلیس این استان دربرخورد با جرایم خشن قاطع و قانونی عمل کرده است طوری که از ابتدای سال جاری قتل به عنوان یکی از شاخص های مهم جرم های خشن دراین استان 13درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۲۸۳
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال جرایم خشن در این استان 32 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده روز دوشنبه در آیین صبحگاه مشترک گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در استان بوشهر افزود: این در حالی است که در این مدت کشفیات این جرایم 112درصد بوده که 81 درصد آن مربوط به سال جاری و 31درصد مربوط به پارسال است. 

وی اضافه کرد: پلیس این استان دربرخورد با جرایم خشن قاطع و قانونی عمل کرده است طوری که از ابتدای سال جاری قتل به عنوان یکی از شاخص های مهم جرم های خشن دراین استان 13درصد کاهش یافته است.

وی یادآورشد: در مدت یادشده سرقت های مسلحانه 50درصد و سرقت به عنف54 درصد کاهش یافته اما آمار تیراندازی ها همانند پارسال بوده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون آمار سرقت های مسلحانه بانک و طلافروشی دراستان بوشهر منفی است.

وی گفت: کاهش مولفه های جرایم خشن و کشفیات قابل قبول این جرایم درسال جاری بیانگر توجه ویژه پلیس به اقدامات پیشگیرانه و افزایش قدرت علمی کشف جرایم در استان بوشهر است. 

سردار عباس زاده افزود: ازجمله اقدامات پلیس دربخش امنیتی انتظامی استان بوشهر از ابتدای امسال تاکنون کاهش 11 درصدی وقوع و کشفیات 102درصدی سرقت ها است که 70 درصد آن مربوط به سال جاری و 32درصد مربوط به پارسال است.

وی ادامه داد: درمقابله با پدیده شوم موادمخدر نیز دوتن و550 کیلوگرم کشفیات مواد مخدر در این مدت در استان بوشهر انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دراین مدت کشفیات سلاح های جنگی و غیرمجاز 11 درصد افزایش و قاچاق سوخت و کالا به ترتیب 60 و 63درصد افزایش کشفیات درعملکرد پلیس استان بوشهر ثبت و ضبط شده است.

عباس زاده افزود: بررسی های میدانی و نظرسنجی ها حکایت از ارتقای سطح امنیت بین مردم استان بوشهر دارد.

وی یادآورشد: عملکرد پلیس استان بوشهر درسایت های مجازی نیز با شناسایی سایت های مجرمانه و برخورد با جرایم رایانه ای مالی، اخلاقی، کلاهبرداری و مزاحمت های اینترنتی جدی بوده طوری که دراقدامات پیشگیرانه پیگیری و کشف، رشد قابل توجهی داشته است.

عباس زاده ادامه داد: در حوزه نظم و انضباط ترافیکی میانگین تصادفات فوتی درحوزه درون و برون شهری از ابتدای امسال در استان بوشهر هشت درصد کاهش داشته است این درحالی است که پارسال نیز دراین بخش 13درصد کاهش ثبت شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآورشد: درحوزه درون و برون شهری دربخش فرهنگ ومهندسی ترافیک اقدامات بسیار برجسته ای توسط پلیس راهور و اداره کل راه و شهرسازی انجام شده است.

وی گفت: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس، تلاش جهادی وکارآمدی اقتدار آغاز شده وهمه بایستی تلاش کنند مقتدرتر و کارآمدتر برای امنیت اقتصادی، اجتماعی، ترافیکی و فرهنگی جامعه عمل کنند.

عباس زاده افزود: پلیس با تلاش شبانه روزی در استان بوشهر و تسلط بر فضا و مشارکت مردم نقش ارزنده ای در برقراری امنیت و آرامش مردم داشته است به گونه ای که وضعیت امنیتی، اجتماعی، ترافیکی و انتظامی استان به لطف خدا درهمه شاخص ها روند موفقی را طی کرده است.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر