چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۸۷۲
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۶

فکرشهر: فرماندار شهرستان گناوه گفت: رونق اقتصادی در گناوه نیازمند ایجاد شرایط مناسب برای گردشگران است.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه اظهار داشت: همکاری و همیاری مردم و مسئولان شهرستان گناوه در برگزاری آیین های باشکوه سوگواری ماه محرم و صفر و اعزام و استقرار موکب ها در مسیر پیاده روی اربعین جهت ارائه خدمات به زائران حسینی قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه از ۸ تا ۱۴ آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیر عامل نامگذاری شده است گفت: پدافند غیر عامل یا دفاع غیر نظامی اقدامات پیشگیرانه در حفاظت از سرمایه ها و منابع مردم و صیانت از زیر ساخت های موجود است و همه دستگاه ها در شهرستان گناوه با همکاری  و مشارکت مردم الزامات پدافند غیر عامل را در اجرای پروژه ها و خدمات رسانی رعایت کنند.

فرماندار گناوه ادامه داد: آموزش بهترین و اصلی ترین بخش از رعایت الزامات پدافند غیر عامل است و این موضوع در محیط های  آموزشی به ویژه مدارس، دانشگاه ها و سایر مراکز آموزشی بیشتر مورد توجه واقع شود.

وی بیان کرد: این هفته مناسبی است تا هم بحث آموزش در این حوزه به صورت جدی مطرح شود و هم الزامات پدافند غیر عامل در بین دستگاهها و سطح جامعه تبیین شود.

 فرماندار گناوه با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری افزود: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مهمترین رویداد سیاسی سال جاری  است  که از منظر داخلی و بین المللی بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: صیانت از رای مردم، رعایت اصل بی طرفی، قانونمداری و تلاش برای مشارکت حداکثری  سرلوحه کار ما مجریان دراین انتخابات است و جهت گیری رای مردم درصندوق رای برای ما مهم نیست  بلکه اصل سلامت انتخابات وقانون مداری است.

مهرجو افزود: در اجرای ماده  ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی همه دستگاه ها نهاد وسازمان ها درزمینه تامین نیازهای تجهیزاتی وانسانی انتخابات پیش رو مکلف به همکاری با مجریان انتخابات هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: عدم استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی و عمومی له یا علیه نامزدها توسط مدیران دستگاه ها و کارکنان آنان مورد تاکید است.

فرماندار گناوه بیان کرد: دشمنان پس از ناکامی ها و شکست های پی در پی در عرصه های مختلف سعی دارند با جنگ رسانه ای و تبلیغاتی مردم را مایوس کنند ولی مسئولان باید با وحدت و همدلی و تبیین صحیح خدمات ارائه شده امید به جامعه تزریق کنند.

مهرجو با اشاره به در پیش بودن روز دانش آموز گفت: روز ۱۳ آبان ماه روز پرفروغی  درتاریخ انقلاب اسلامی است و همه دستگاهها ومتولیان امر باهمکاری سایردستگاهها تلاش کنند زمینه مشارکت همه اقشار را در برنامه های این روز مهم فراهم کنند.

 وی با اشاره به حضور مسافران و گردشگران در شهرستان گناوه با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در زمینه گردشگری  باید بستر لازم برای رونق  بیشتر اقتصاد شهرستان گناوه را فراهم آوریم و شهرستان باید از حضور گردشگران بهره لازم از لحاظ اقتصادی را ببرد.

فرماندار گناوه اضافه کرد: برنامه‌ریزی دستگاه‌ها باید به گونه‌ای باشد که مسافران و گردشگران برای سفرهای بعدی به این شهرستان ترغیب شوند.

 وی با اشاره به اینکه گناوه در فهرست ۳۱ شهرستان توسعه فراگیر کشور است اظهار داشت: این پروژه فرصت بسیار مهمی است تا برای توسعه زیرساخت‌های عمران شهری، بندری، آموزشی و سایر زیرساخت ها  شهرستان استفاده شود.

فرماندار گناوه افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این زمینه برنامه های توسعه بخشی دستگاه  را به معاونت برنامه ریزی فرمانداری ارائه دهند تا بتوان از این فرصت به دست آماده برای توسعه شهرستان هر چه بهتر بهره برد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر