پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی/ رییس پلیس راهور دشتستان در گفت و گو با فکرشهر:
فکرشهر: وی افزود: ورودی گنجی به دلیل وجود چندین محل تفریحی، مذهبی و ... محل پر رفت و آمدی است و باید وسیله ای برای کاهش سرعت و تصادفات در آن جا وجود داشته باشد...
کد خبر: ۶۵۲۹
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰

فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: رییس پلیس راهور دشتستان گفت: چندی است که از سرعت گیرهای ورودی شهر برازجان از طرف شیراز انتقاد می گردد.

سرهنگ رضا موسیوند در گفت و گو با فکرشهر، اظهار داشت: راهنمایی و رانندگی چندین بار در جلسات شورای ترافیک طرح هایی ارایه داده و احداث روگذر یا زیرگذر را برای ورودی پیشنهاد داده که همیشه به دلیل کمبود بودجه روبرو بوده و به همین دلیل رد شده است.

وی افزود: ورودی گنجی به دلیل وجود چندین محل تفریحی، مذهبی و ... محل پر رفت و آمدی است و باید وسیله ای برای کاهش سرعت و تصادفات در آن جا وجود داشته باشد.

موسیوند ابراز داشت: سرعت گیر تا زمانی وجود دارد که کارهای ترافیکی عمده انجام گیرد و حالا قرار است که 500 متر سرعت گیر پلاستیکی خریداری شده و جایگزین سرعت گیرهای آسفالتی در ورودی گنجی گردد.

وی در پایان با تشکر از شهرداران شهرهای برازجان، آبپخش، شبانکاره و وحدتیه و معاونینشان اضافه کرد: همکاری این شهرداران در بازگشایی معابر و انجام اقدامات ترافیکی مناسب، در کاهش تصادفات نقش بسزایی داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر