چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۳۱۶
جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: امام جمعه بندر امام حسن گفت: در حال حاضر نوبت نمایندگان و مجلس شورای اسلامی است که با درایت وجدیت لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ را مورد بررسی و اصلاح قرار دهند و نگذارند در بحران کنونی فشار مضاعفی در آینده به مردم وارد شود.

به گزارش «فکرشهر»، حجت الاسلام عباس کثیر در خطبه های این هفته شهر و بخش امام حسن شهرستان دیلم، با توصیه و سفارش به رعایت تقوای الهی و انجام واجبات و تلاش در جهت ترک محرمات و رذایل اخلاقی جهت رسیدن به مقام عالی ایمان و معرفت، فرارسیدن سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح را تبریم گفت و افزود: حضرت عیسی مسیح از  پیامبران بزرگ الهی است و این روز را ایرانیان و اقلیت های مذهبی در ایران نیز جشن می گیرند و با همنوعان خود به شادی می پردازند.

وی گفت: درجامعه امروز گرچه امکانات رفاهی نسبت به قبل بیشترشده اما صله رحم ها، سرکشی ها به دوستان و اقوام خیلی کم شده است.

کثیر، با اشاره به انتخابات مجلس، امروزه انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم؛ سعی کنید با درایت و تفکر خویش افرادی راهی بهارستان شوند که افرادی جهادی، انقلابی، ولایی باشند و به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران مجلس در راس امور است.

وی اظهارداشت: امسال که به فرمایش مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام گذاری شده، وظیفه همه ماست که دست در دست هم نهیم و کشورمان را از روش تک محصولی نفت نجات دهیم، چنانچه دشمنان اسلام و انقلاب روزی این رذیله را در سر پراندند که با تحریم نفت ایران مملکت ما را از پای درآورند؛ ما بتوانیم با تولیدات متنوعی که در کشورمان اجرامی کنیم جواب دندان شکنی به دشمنان تا دندان مسلح دهیم.

امام جمعه امام حسن بیان داشت: امروزه به حول قوه الهی با تاسیس پالایشگاه هایی که در ایران شروع به کار نموده اند، از ناحیه بنزین خودکفا شده ایم و همین خودکفا بودن بنزین باعث تحقیر دشمن شده است.

وی، به مسوولین اجرایی شهر و بخش امام حسن توصیه کرد به جای اینکه بخواهند برنامه ای شاد و مفرح در قالب کنسرت برای مردم شهر و بخش اجرا کنند، در فکر نفت سفید و لوله کشی گاز منازل مسکونی مردم باشند و افزود: مسوولین اجرایی شهر و بخش امام حسن برنامه ها را اولویت بندی کنند و هر کدام مهم تر است، انجام دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر